خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شد

تراکتورسازی به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.
به گزارش ایسنا، تراکتورسازی با پیروزی یک بر صفر برابر مس کرمان به نخستین قهرمانی خود در جام حذفی رسید. تک گل قهرمانی تبریزی‌ها را سعید دقیقی به ثمر رساند.
*نیمه اول
اولین موقعیت خطرناک بازی را لوسیانو ادینیو ایجاد کرد. این بازیکن توپ را از روز ضربه کاشته با فاصله به کرنر فرستاد تا تنها موقعیت یک ربع اول بازی شکل بگیرد. این بازیکن دو دقیقه بعد هم توپ را با ضربه سر و با فاصله زیاد به بیرون فرستاد. ضربه ایستگاهی علی کریمی در سوی دیگر میدان پاسخی بود به حملات کرمانی‌ها اما این توپ هم با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
بازیکن برزیلی مس که در دقایق میانی نیمه اول همه کار برای تیمش می‌کرد، سومین موقعیتش را که در محوطه جریمه ایجاد شده بود، به هدر داد. اما اوج کار ادینیو زمانی بود که در دقیقه 23 توپ را از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه لک زد تا تماشاگران زیباترین صحنه بازی را ببینند.
بازی در اواخر این نیمه نیز پایاپای دنبال شد و هر دو تیم به دنبال این بودند تا با پیروزی به رختکن بروند اما نیمه نخست فینال جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
* نیمه دوم
بازیکنان مس نیمه دوم را هم با توپ پر آغاز کردند و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند اما بر خلاف جریان بازی، تیم تراکتورسازی توسط سعید دقیقی به گل رسید. مهاجم تبریزی‌ها در دقیقه 51 روی حرکت انصاری فرد و نفوذ او صاحب توپ شد و آن را در فاصله یک متری وارد دروازه مس کرد. بازی بعد از گل تراکتورسازی از تب و تاب اولیه‌اش افتاد و توپ اغلب در میانه میدان گردش داشت اما در این میان شوت از راه دور حسینخانی و ضربه سر ادینیو از مهم‌ترین صحنه‌های بازی در نیمه دوم بود.
بازیکنان مس در دقایق پایانی بر حملات خود افزودند و سعی در به تساوی کشاندن بازی داشتند. در وقت‌های اضافی یک موقعیت بسیار خوب برای احمدرضا زنده‌رود بازیکن مس ایجاد شد اما توپ این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا آخرین موقعیت مس برای تساوی از بین برود.
با این نتیجه تراکتورسازی به عنوان نخستین نماینده فوتبال ایران برای رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا