خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلسه ای که رهبر را به دانشگاه آزاد رساند

رییس هیات مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات جلسه امروز هیات امنای این دانشگاه که به انتخاب رهبر منجر شد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر علی اکبر ولایتی در ارتباط تلفنی با خبر نیمروزی سیما گفت: امروز با در خواست قبلی ۴ نفر از دانشگاه آزاد نیازمند تحولات اساسی در زمینه کمی و کیفی اعضای هیات امنا جلسه فوق العاده این هیات تشکیل و درباره رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی بحث شد.

وی ادامه داد: افراد مختلفی مورد گفتگو قرار گرفتند و در نهایت بر اساس اتفاق آرا فرهاد رهبر به عنوان رئیس پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد و با توجه به توانمندی هایی که وی دارد امیدواریم شاهد تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

رییس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: فرهاد رهبر استاد تمام اقتصاد است و ۶ سال به عنوان رئیس دانشگاه تهران فعالیت کرده است.

ولایتی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از نظر علم و فناوری است و انتظارات زیادی از آن می رود، به لحاظ کمی و کیفی نیازمند تحولات اساسی است، باید تمام رشته ها و بخش های دانشگاه به سمتی که از آن توقع می رود حرکت کند.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را برای گسترش پژوهش در راستای اثرگذاری بیشتر در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان می کنیم.

سرپرست هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم در نقاط محروم نیز برنامه های ما در زمینه تخفیف در شهریه تحقق یابد و در عین حال بخشی از بودجه پژوهشی که ۴۰۰ میلیارد تومان می شود صرف جذب نخبگان کنیم.

ولایتی گفت: در این زمینه نخبگان دانشگاه آزاد در اولویت و نخبگان دانشگاه های شریف، امیرکبیر و… در رده های بعدی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا