خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جمنا» خرسند از بازداشت فریدون

به گزارش ایسنا عضو هیات رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از احتمال برگزاری مجمع ملی فوق‌العاده جمنا خبر داد.

سیدمحمد حسینی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری هجدهمین جلسه شورای مرکزی این جبهه به ریاست حجت‌الاسلام رحیمیان به تشریح جزئیات این نشست پرداخت و اظهار کرد: مطابق روال هر هفته اخبار و رخدادهای روز مطرح و اهم آن مورد بررسی قرار گرفت، از این رو تحولات دانشگاه آزاد و ترمیم هیأت امنای این دانشگاه که با تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی مشغول کار شده‌اند و آقای رهبر را به عنوان رئیس انتخاب کرده‌اند مورد استقبال اعضای شورای مرکزی جبهه قرار گرفت.

حسینی همچنین افزود: در این جلسه خبرمربوط به برخورد قضائی با تخلفات حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور نیز مطرح شد .وی تاکید کرد: از اینکه قوه قضائیه تسلیم جوسازی‌ها و فشارها نشود و با هر فردی در هر موقعیتی بر اساس قانون و شرع برخورد کند، حمایت می‌کنیم و باید از این مسئله خرسند باشیم.

وی درباره بررسی ساختار جبهه مردمی و برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: چون بعد از انتخابات لازم بود یک بازنگری در فعالیت‌های جبهه صورت گیرد و ادامه کار شفاف و روشن باشد از این جهت در چندین جلسه نقاط ضعف و قوت و افق های آینده فرا روی جبهه مطرح شد تا بر اساس آن راهبردها و برنامه های عملیاتی تعیین و مشخص شود.

حسینی تصریح کرد: جبهه مردمی با یک نگاه تحولی با بازسازی و تقویت خود ،کار را استمرار می‌بخشد و هیچ وقفه‌ای در کار جبهه ایجاد نخواهد شد واز آنجا که رویکرداصلی جبهه مردمی ایجاد انسجام وتقویت وحدت و هم افزائی نیروهای انقلاب است در این دوره برای جذب همه افرادو جریان ها که پیش از این به هر دلیل با جبهه همراه نشدند تلاش خواهد شد.

وی بر همین اساس تاکید کرد:‌ کمیته‌های تخصصی جبهه در تهران فعالیت خود را به طور مضاعف ادامه خواهند داد و با رصد و تحلیل اتفاقات درکشور و عملکرد قوا و دستگاه های مختلف ،دیدگاه‌های خود را مبتنی بر نقد سازنده بیان خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هنوز برای برگزاری مجمع ملی فوق العاده جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است. البته ما یک نشست 600 نفره را برگزار کردیم اما هنوز برگزاری مجمع ملی قطعی نشده است. اما احتمال برگزاری آن ظرف ماه‌های آینده وجود دارد تا با نشاط بیشتری فعالیت خود را پیش ببریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شما از برخورد با متخلفان ناراحتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه واقعا درد مردم دارید پس از برخورد با متخلف هرکی باشه نباید ناراحت باشید.
    ما هم ناراحت نمیشیم اگه روزی احمدی نژاد خلافی اثبات بشه محاکمه بشه.
    همه باید به قانون احترام بذارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا