خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تصمیم موشکی در شورای عالی امنیت»

«حمید ابوطالبی» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور درباره‌ی عملیات موشکی اخیر، در توییتر نوشت:

۱) در کشور هیچ تصمیم مهمی اخذ نشده، مگر آنکه در شورای عالی امنیت ملی بحث و اتخاذ شده باشد: از نابودی تروریست‌های منافق در عراق، تا تروریست‌های داعش در سوریه

۲) موشک همان موشک است و هواپیما همان هواپیما؛ برون مرزی همان برون مرزی؛ حمله‌ی مقتدرانه همان حمله‌ی مقتدرانه؛ و شورای عالی امنیت ملی همان شورای عالی؛

۳) رییس جمهور مسوول و ضامن اجرای قانون اساسی و رییس شورای عالی امنیت ملی است؛ بعد از این انتخابات باشکوه، هیمنه‌ی قانون اساسی را نشکنیم.


واکنش به اقدام خودسرانه عده ای در راهپیمایی روز قدس

رییس جمهور مظلوم است؛ او نمادعقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری در کشور است و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمانهایش اصالت دارد.

دکتر روحانی دو قطبی سازی، نه در موضع کلام و قلم و نه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون و عمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش حول “محور قانون و رهبری” فرا می‌خواند. اینکه عده‌ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سر دهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده‌ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست.

دکتر روحانی نه می‌پسندد و نه می‌پذیرد که حقوق مردم وشهروندان، به ویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرایط کنونی به مصلحت ایران نمی داند. بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری در کشور پیموده شده و همه در برابر آن سر تعظیم فرود آورند.

اما مردم و رسانه های جمعی و مجازی وظیفه‌ای دیگر دارند و آن آگاه سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه در برابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قرار دادن تمامی عظمت آفرینی‌های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است.

باید یکبار برای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت.

 

ناراحتی از موضع رییس جمهور درباره حمله موشکی؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شورای انقلاب فرهنگی
    شورای امنیت ملی
    شورای فضای مجازی
    همه خوابن؟
    یک یک سنگرها در حال فتح شدن توسط دشمن است.

  2. نمیدونم چرا اینقدر اصرار دارید سند یک اقدام ملی رو به نام خودتون تنهایی بزنید! مگر میشد بدون هماهنگی تمام ارکان نظام موشک به خاک کشور دیگه شلیک کرد؟ مگر بدون هماهنگی وزارت خارجه با دولت عراق میشد؟ مگر میشد بدون اجازه شورای عالی امنیت ملی که 60 درصد اعضاش عضو دولتند چنین تصمیمی اتخاذ کرد؟ کاری نکنید بیرون بهمون بخندند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا