خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دفاع مجدد مشاور احمدی نژاد از او و حمید بقایی

«علی اکبر جوانفکر» مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در یادداشتی تلگرامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگو و معاون قوه قضاییه، انتقادهایی را نسبت به کنفرانس خبری اخیر او مطرح کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، در ابتدای این متن که در زیر آن به 9 مورد اشاره شده، آمده است: «ضمن آرزوی سلامتی و توفیق جناب عالی در انجام وظایف قانونی، در ارتباط با مباحثی که در آخرین کنفرانس مطبوعاتی مورخ 25 تیرماه در موضوع مربوط به آقای حمید بقایی معاون رییس جمهور محترم سابق ابراز فرمودید، از موضع خیرخواهی، دلسوزی و البته روشنگری موارد زیر را به استحضار جناب عالی و ملت عزیز می رسانم».

وی با سنگین خواندن وثیقه‌ی بقایی، به نامه‌ی احمدی نژاد در این باره اشاره کرده و نوشته است: جناب عالی در سخنان خود، با صدور یک حکم کلی، ادعا کردید که بخش عمده این نامه خلاف واقع بوده است، در حالی که انتظار می رفت مشخص می فرمودید کدام بخش از این مطالب، به نظر جناب عالی خلاف واقع بوده است تا امکان ارزیابی و اقناع فکری برای دیگران نیز فراهم می آمد.

جوانفکر، احمدی نژاد را یک «شخصیت بارز ملی و سیاسی مورد احترام و تکریم ملت ایران» خوانده و به ادبیاتی که درباره‌ی او به کار رفته انتقاد کرده است.

وی ادعاهای قبلی خود و احمدی نژاد درباره‌ی بازداشت بقایی را تکرار کرده و در پایان برای آزادی او ابراز امیدواری کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا