خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«استعفای امام جمعه‌ی کرمان قابل تأمل است!»

یک فعال سیاسی رسانه‌ای کرمانی در حالی از علت استعفای آیت الله «سیدیحیی جعفری» امام جمعه و نماینده‌ی ولی فقیه در کرمان ابراز بی‌اطلاعی کرد که خبر منتشر شده در این باره را تأیید کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار انصاف نیوز در این باره گفت: بنده هم این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام و اطلاعی درباره‌ی علت آن ندارم، اما به‌طور قطع استعفای ایشان قابل تأمل است.

این فعال سیاسی رسانه‌ای با اشاره به سفر هفته‌ی گذشته‌ی رییس شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه و وزیر اطلاعات برای تجلیل از آیت الله جعفری و رونمایی از کتاب «مبارزات آیت الله جعفری به روایت اسناد ساواک» به کرمان، اظهار کرد: آیت الله جعفری در حالی از سوی حجت الاسلام علوی وزیراطلاعات تقدیر شد که خبری از حجت الاسلام تقوی در مراسم نبود و ایشان حضور نداشتند.

وی گفت: پس از برگزاری این مراسم، شنیده شد که درخواست استعفای امام جمعه‌ی کرمان مطرح شده است و به این ترتیب برخی چهره‌های شاخص اصلاح طلب و اصولگرا همچون حجتی کرمانی، موحدی کرمانی و [چهره مشهور نظامی اهل کرمان] به موضوع ورود کردند تا ایشان را ازاستعفا منصرف کنند و حتی امروز هم تعدادی از روحانیون کرمان با ایشان دیدار داشتند، اما گفته شده که تصمیم به استعفا قطعی شده است.

آیت الله جعفری از معدود ائمه‌ی جمعه‌ی با مشی اعتدالی بود که مخالفت او با محمود احمدی نژاد مشهور بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. گویا قطعا اصل موضوع عدم حضوری جناب حجت الاسلام تقوئ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در مراسم تجلیل و تقدیر وزیر اطلاعات از حجت ایت الله جعفری امام جمعه محترم می باشد

    9
    2
  2. از شما داشتن چنین تحلیل های آبکی و سیاست زده ای بعید بود امام جمعه کرمان بارها اعلام کرد که از همه حمایت می کند. این یک نمونه از حمایت آیت الله جعفری از احمدی نژاد است:
    امام جمعه کرمان با اشاره به حدیث امیرالمومنین علی (ع) که می فرمایند “هیچ خدمتی بالاتر از اصلاح امور مردم نیست” خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد مصداق عینی این روایت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا