خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشای پشت پرده‌ی قاچاق مکالمات بین الملل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: مقایسه درآمدهای دو سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت نشان از افزایش حدود 250 میلیارد تومانی در حوزه مکالمات بین الملل دارد. بخش اعظم این افزایش ناشی از مقابله موثر با قاچاق بوده است.

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

“قاچاق مکالمات بین الملل یکی از چالش‌های چند سال اخیر حوزه ارتباطات کشور بوده است. اخیرا با رشد پیام‌رسان‌ها، از حجم مکالمات تلفنی بین الملل کاسته شده است. علی‌رغم این موضوع، مقایسه درآمدهای دو سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت نشان از افزایش حدود 250 میلیارد تومانی در حوزه مکالمات بین الملل دارد. بخش اعظم این افزایش ناشی از مقابله موثر با قاچاق بوده است. تحلیل دقیق صورت گرفته نشانگر این است که درآمد عمده برخی از کانال‌های ماهواره‌ای از این محل و از جیب مردم ایران بوده است. متاسفانه برای مقابله با همین کانال‌ها بودجه‌های متعددی در بخش‌های مختلف کشور هزینه شده است، غافل از اینکه ارتزاق آنها از بازار ایران صورت گرفته است. هر چند به نظر مقابله صورت گرفته موثر است و این را می‌شود از ناراحتی عده‌ای به خوبی دید، اما هنوز جای کار بیشتری وجود دارد.
بزودی جزئیات بیشتری را با افکار عمومی به اشتراک خواهیم گذاشت”.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا