خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس دانشگاه شیراز هم تغییر کرد

در پی استعفای محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مجید ارشاد را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، در نامه‏ رضا فرجی‌دانا خطاب به مؤذنی آمده است: با عنایت به استعفای جناب‏عالی از مسئولیت ریاست دانشگاه شیراز، بدین‏وسیله از زحمات بی‏شائبه‏ شما در دوران تصدی ریاست این دانشگاه تقدیر و تشکر می‏‌شود. در این نامه اضافه شده است: بی‏گمان خدمتگزاری به جامعه‏ دانشگاهی کشور و سکانداری مدیریت آموزش عالی در عالی‏‌ترین سطوح، توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است.
در نامه وزیر علوم خطاب به موذنی ابراز شده است: امید است جامعه‏ دانشگاهی و فرهیختگان از تجارب ارزنده‏ جناب‏عالی در مسئولیت‏های مختلف بهره‏مند شوند. همچنین در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری خطاب به مجید ارشاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‏عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شیراز منصوب می‏ شوید، امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شیراز را بر پایه‏ قوانین، سیاست‏ها و برنامه‏های مصوب به انجام رسانید.
در این حکم تصریح شده است: بایسته است با پیروی از آموزه‏های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‏نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید. دکتر مجید ارشاد لنگرودی، استاد بخش ریاضی دانشکده‏ی علوم دانشگاه شیراز است و پیش از این، در سال‏های ۸۰ تا ۸۴، ریاست این ‏دانشگاه را بر عهده داشته است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا