خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات به عشایر خوزستان: به شما کاملاً اعتماد داریم

وزیر اطلاعات اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و شکست وحدت بین شیعیان است و وقتی به هدف خود می‌رسد که این وحدت را در بین شیعیان درهم بشکند.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در جمع سران عشایر شهرستان شوش گفت: خوزستان در صف مقدم مبارزه با استکبار و استعمار بود و عشق به اهل بیت در دل همه شیعیان اعم از عرب و فارس همیشه وجود داشته و دارد و این عشق موجب پیروزی در انقلاب و جنگ هشت ساله دفاع مقدس شد.

وی دلیل سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان را نگاه خاص برای حل مشکل این استان عنوان کرد و افزود: خوزستان از زمان مبارزه با استعمار انگلیس و پرتغال همواره در صف مقدم مبارزه با استعمار و استکبار جهانی بوده است و مردم غیور این استان بویژه دلاوران عرب این خطه در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی از مرزهای کشور دفاع و دشمن را بیرون کردند.

وزیر اطلاعات، خوزستان را دروازه ورود تشیع به کشور بیان کرد و افزود: عشق به اهل بیت در استان خوزستان تازگی ندارد بلکه تاریخی است و بعد از انقلاب این عشق بود که توانست در هشت سال دفاع مقدس مفید باشد؛ چه بسا اگر این عشق به اهل بیت در دل مردم این خطه نبود مشکلات این استان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیشتر از کردستان می‌شد.

علوی با بیان اینکه “دشمن از نفوذ مذهب تشیع در دنیا خشمگین است”، افزود: تلاش دشمن برای ایجاد فرقه‌های انحرافی در نقاط مرزی بویژه مناطق عرب‌نشین است که انتقام خود را از مذهب تشیع بگیرد.

وی ادامه داد: دشمن در نیت خود در رسیدن به اهداف، کور خوانده است و مردم ولایت‌مدار این خطه با تمام وجود دوستی خود را به اهل بیت نشان می‌دهند.

وزیر اطلاعات خطاب به سران عشایر حاضر در این دیدار گفت: ما به شما کاملاً اعتماد داریم و دولت قول داد تمام تلاش خود را برای آبادانی و رفع مشکلات خوزستان و بویژه مناطق عرب‌نشین بکار گیرد.

وی افزود: خوزستان به دلیل داشتن علمای دینی‌اش که نقش برجسته‌ای در گسترش فرهنگ تشیع داشته‌اند، همواره مورد توجه این نظام بوده است.

در پایان این دیدار عشایر عرب شوش از وزیر اطلاعات خواستند تا مشکل بیکاری جوانان این منطقه را به اطلاع رییس‌جمهور برساند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا