خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میزان کاهش جرایم نیروهای مسلح: 6درصد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با اجرای طرح آگاه سازی نیروهای مسلح، جرائم این نیروها در کشور 6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری افزود: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های مهم این سازمان است و تاکنون توانسته ایم با اجرای دوره های پیشگیری از وقوع جرم و همچنین اجرای طرح نهضت آگاه سازی به این امر دست یابیم.

وی با اشاره به سابقه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: این سازمان بنا به اصل 172 قانون اساسی از دادسرا و دادگاه تشکیل شده است و این سازمان ریشه در قانون اساسی دارد.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم را بر رسیدگی به جرائم مهمتر می داند، افزود: امروز تا دورترین نقطه کشور نیز آموزش های پیشگیری از جرائم نیروهای مسلح انجام شده است.

وی با اشاره به موقعیت کشور و نظام افزود: امروز باید مراقب چهره های جدید منافقان و دشمنان نظام باشیم که به اشکال مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح و مردم مجاهدانه پای ارزش های دینی می ایستند تا دسیسه های دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام بهرامی افزود: امروز دشمنان ما به قوه قضائیه و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح حمله می کنند و ما نباید با آنها همصدا باشیم.

وی با اشاره به حرکت اخیر دشمن در حمله به مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای ارزشی سپاه با نشان دادن قدرت موشکی خود توانستند همه نقشه های دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه نیروی نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و بسیج عزت نظام هستند، افزود: منافقان هر روز در حال اجرای عملیات جدید برای سرکوبی نظام اسلام هستند و همه باید مجاهدانه پای ارزش‌ها و ولایت فقیه باقی بمانند.

وی به اتحاد، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان و دست اندرکاران اجرایی و نظامی و سیاسی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن این اتحاد و همدلی را نشانه رفته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این آیین، آفت امروز نظام اسلامی را بازی های سیاسی و گروه گرایی ها دانست.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: در جریان های سیاسی باید یک نگاه داشته باشیم و آن نگاه حق و براساس شاخص حق باید باشد و هرچه بر پایه وابستگی بر جناح و گروه های سیاسی بمانیم به نظام و دین اسلامی ضربه بیشتری وارد می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به همدلی و همگرایی بوجود آمده بین مسئولان گفت: وحدت رویه بین مسئولان و مردم زمینه ساز ارتقای شاخص های توسعه ای و امنیت در استان است.

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: هم اینک بین دستگاه های نظامی، انتظامی، قضائی، ائمه جمعه و مسئولان حوزه های مختلف اتحاد و همبستگی بوجود آمده که این امر در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و انتخابات شهر و روستا مشهود بوده است.

رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین با اشاره نقش و جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح در اجرای قوانین و کاهش جرائم گفت: همه ساله به منظور کاهش جرائم بین نیروهای مسلح اقدامات پیشگیرانه از جمله آموزش نیروهای مسلح در ارتقای سلامت نیروهای مسلح و پیشگیری از وقوع جرم برگزار می شود.

سیدعبدالله موسوی افزود: با اجرای طرح های مختلف در شورای قضائی استان اقدامات و موفقیت های خوبی در سطح کشور کسب کرده ایم.

به گفته وی در یک سال گذشته بیش از 200 هزار پرونده در شورای حل اختلاف و دادسراهای استان رسیدگی شده که از این تعداد 195 هزار پرونده مختومه شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا