خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسن معجونی در رشت سالن خصوصی تئاتر راه اندازی می‌کند

حسن معجونی اعلام کرد که از ۱۴ مردادماه در شهر رشت سالن خصوصی تئاتر «هامون» با مدیریت هنری این گروه تئاتری، افتتاح و راه اندازی می شود.

حسن معجونی سرپرست گروه تئاتر «لیو» و از بازیگران و کارگردان های تئاتر ایران درباره ایجاد ظرفیتی جدید در عرصه سالن های خصوصی تئاتر به  مهر گفت: با مشورتی که با امین رضامند که در شهر تهران نیز سالن خصوصی تئاتر راه اندازی کرده بود، سالن هلال احمر شهر رشت را که بی استفاده مانده بود تحویل گرفتیم و برای تئاتر تجهیز شد.

وی ادامه داد: این سالن تئاتر با نام «هامون» دارای ظرفیت ۲۶۰ نفر است که با ریاست امین رضامند و مدیریت هنری گروه تئاتر «لیو» فعال خواهد شد.

معجونی درباره زمان و نحوه افتتاح سالن خصوصی تئاتر «هامون» در شهر رشت، گفت: قرار است این سالن تئاتر روز ۱۴ مردادماه و با اجرای نمایش «خرس و خواستگاری» که پیش از این به زبان گیلکی تولید و در شهر رشت اجرا شده بود، افتتاح شود.

سرپرست گروه تئاتر «لیو» در پایان اظهار کرد: قرار است سالن تئاتر «هامون» بر مبنای ۵۰ درصد آثار بومی و ۵۰ درصد آثار غیر بومی فعالیت کند. در بخش ۵۰ درصد کارهای غیر بومی آثار خوبی که در تهران تولید و اجرا می شوند انتخاب کرده و برای اجرا در سالن «هامون» دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا