خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کناره‌گیری عمار حکیم از ریاست مجلس اعلای عراق

یک پایگاه خبری عراقی مدعی شد که پس از این‌که برخی از مخالفان مجلس اعلای عراق شکایت خود را به ایران رساندند، عمار الحکیم تصمیم گرفت از ریاست مجلس اعلای عراق کناره‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، العراق نت مدعی شد: پس از این‌که جلال الدین الصغیر و باقرالزبیدی و عادل عبدالمهدی شکایت خود را به ایران رساندند و گفتند که با دیدگاه عمار الحکیم برای اداره مجلس اعلا مخالف هستند عمار الحکیم تصمیم گرفت که ارث سیاسی خود را به عمو و پدرش در مجلس اعلا بسپارد و یک حزب سیاسی جدید تشکیل دهد.  کسانی که به ایران سفر کردند و از عمار الحکیم شکایت کردند همگی پایبند به دیدگاه و ولایت فقیه و خط سیاسی و دینی ایران هستند و معتقدند که نباید زمام امور را به جوانانی که قبل از سال 2003 و قبل از سقوط نظام حضور نداشتند، داد.

العراق نت در ادامه نوشت: گزارش ها نشان می دهد که عمار الحکیم خواستار روی کار آمدن جوانان است به همین دلیل میان رهبران مجلس اعلا عراق اختلاف به وجود آمد و برخی ها با سیاست عمار الحکیم مخالفت کردند و جلال الدین صغیر و باقر زبیدی از این مجلس کناره گیری کردند.

این ادعا در شرایط مطرح شده است که جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها تاکید کرده است که هیچ‌گاه در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا