خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و تاتنهام 9 مهر 1401

پخش زنده آرسنال و تاتنهام 9 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببیینید. دو تیم امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم لیگ جزیره به مصاف هم می‌روند.

آرسنال و تاتنهام امروز از ساعت 15:00 به وقت ایران در مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر جزیره به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و تاتنهام 9 مهر 1401

پخش زنده آرسنال و تاتنهام 9 مهر 1401

آرسنال امروز و از ساعت 15 به وقت ایران در ورزشگاه بزرگ امارات در یک بازی بسیار حساس و تعیین‌کننده میزبان تاتنهام آنتونیو کونته است. آرسنال در 7 بازی پیش از این، 6 پیروزی و 1 شکست برابر منچستریونایتد داشته و بسیاری تیم آرتتا را به عدم توان مقابله با بزرگان لیگ متهم می‌کنند.

از سوی دیگر تاتنهام آنتونیو کونته در آغاز فصل جدید عالی کار کرده و در شرایطی که چند بازی دشوار در هفته‌های ابتدایی پشت سر گذاشته، حال با 17 امتیاز هم امتیاز با سیتی پرستاره در تعقیب آرسنال در صدر است.

آرسنال در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 4 برد و 1 شکست داشته و تاتنهام 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست. حاصل 5 تقابل آخر دو تیم نیز 3 بر برای تاتنهام و 2 برد برای آرسنال است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا