خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنسرت پرواز همای در کاخ نیاوران تمدید شد

کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا برای یک شب دیگر در کاخ نیاوران تمدید شد.

به گزارش ایلنا، کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا برای یک شب دیگر تمدید شد تا این خواننده طی سه شب در تاریخ‌های 4، 5 و 6 مرداد در کاخ نیاوران روی صحنه برود.

همای درباره اجرایش در کاخ نیاوران گفت: از اینکه بعد از این همه سال به کاخ نیاوران برمی‌گردم، خوشحالم، خاطرات زیادى از آنجا دارم؛ آغاز شهرت من از آنجا بود و آغاز خیلى از دردسر‌ها هم!

این خواننده در این کنسرت ضمن رونمایی از قطعات و ساخته‌های جدیدش که مانند همیشه خود کار آهنگسازی، شعر و تنطیم آن را انجام داده، شماری از قطعات آشنایش را طی 120 دقیقه برای مخاطبان اجرا می‌کند.

«پناه بلندى و پستى»، «بى کَس به زبان فارسى و آذرى»، «زبان نگاه سروده استاد ابتهاج»، «دیوانه ترى»، «شیرین لبى به فارسى و آذرى»، «عیب رندان مکن اى زاهد پاکیزه سرشت»، «بى من مخور شراب»،‌ «مجنون شیدا»، «همنوازى نى و دیجیریدو»، «از ره بدر شدم»، «گلدوزى»، «لولیوشانِ مست»، «اى میهن»، «سرزمین بیکران»، اوسوله میو ایتالیایی»، «ل دننا موبیله ایتالیایى و گیلکى»، «پاستورللو باروک» و «کنسرتو ویلون ساخته مونتى» قعطعاتی هستند که ارکستر پرواز و گروه مستان در کاخ اجرا می‌کنند.

رهبر ارکستر سمفونیک پرواز را در این کنسرت «انریکو جرولا» ایتالیایی بر عهده خواهد داشت. این رهبر ارکستر جوان سابقه همکاری با هنرمندان مطرح کشور خود از جمله پاواروتی را در کارنامه دارد. پرواز همای و گروه مستان پیشتر با اریکو جرولا در تورهای آمریکا و اروپا و ایران همکاری داشته‌اند.

میلاد علی‌پور (تار)، مسلم علی‌پور (کمانچه)، محمد نوذری (سنتور)، پاشا هنجی (نی)، و محمد اکبر امین‌پور اعضای گروه مستان را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا