خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خانواده‌ی ستایش قریشی پیگیر اجرای حکم اعدام

وکیل مدافع خانواده‌ی «ستایش قریشی» – دختر افغانستانی – درباره‌ی تصمیم این خانواده برای مجازات قاتل گفت: این خانواده به دنبال اجرای حکم اعدام است.

«عسگر قاسمی آقباش» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی آخرین وضعیت این پرونده گفت: دادگاه راجع به «مهرالمثل» و تعیین «ارش البکاره» کارشناس تعیین کرده و هزینه‌ی این کارشناسی هم از طرف موکل بنده پرداخته شده است. هم اکنون منتظر نظر کارشناس هستیم تا وی نظر خود را اعلام کند.

وی درباره‌ی این موضوع که آیا خانواده‌ی ستایش قریشی برای انجام قصاص باید نصف دیه را بپردازند نیز گفت: این پرداخت نصف دیه در قانون وجود دارد اما باید توجه داشت که در این موضوع خاص دو مجازات وجود دارد که یک مجازات اعدام برای تجاوز به عنف است و یکی مجازات قصاص برای قتل عمد. در اینجا در واقع قاتل به دوبار اعدام محکوم شده که یکبار قصاص نفس و یکبار هم اعدام است. در واقع اگر این خانواده خواهان مجازات اعدام باشند و تقاضای اعدام مبنی بر تجاوز به عنف را بدهند، دیگر آن بحث پرداخت نصف دیه هم منتفی خواهد شد.

قاسمی درباره‌ی تصمیم خانواده‌ی ستایش قریشی درباره‌ی مجازات قاتل نیز گفت: این خانواده به دنبال اجرای حکم اعدام است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام لطف کنین اول متجاوزین افغانی که به بیشمار ناموس های وطن ما تجاوز کردند رو نابود کنین و بعد بحث مجازات قاتل ستایش افغانی رو مطرح کنید.
    ملت ایران خیلی نجابت به خرج دادند و تا الان با زبان خوش با افغانی ها سخن گفته اند و آن ها را به زور تحمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا