خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقاضای انجمن اسلامی دانشجویان برای رفع حصر

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره‌ی رسیدگی به وضعیت سلامت میرحسین موسوی و مهدی کروبی که در حصر به سر می‌برند، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه‌ی دانشجویی در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحيم. امیر المومنین على (ع) ميفرمايد: مَنْ عَمِلَ بِالعَدلِ حَصَّنَ اللّه‏ُ مُلكَهُ. هر كس به عدالت رفتار كند، خداوند حكومتش را حفظ خواهد كرد.

امروز بيش از ٣٨ سال از عمر نظام مقدس جمهورى اسلامى مي‌گذرد و توفيقات فراونى در سايه‌ی رهبرى امام راحل (ره) و مقام معظم رهبرى به دست آمده است. ما دانشجويان انجمن اسلامى دانشكده پزشكى دانشگاه علوم پزشكى تهران باور داريم اين توفيقات همواره در سايه‌ی اتحاد و همدلى ملت بزرگ ايران به وجود آمده است، تاريخ به ما آموخته است كه هرگاه در صحنه حاضر شديم و خصومت‌ها و عداوت‌ها را كنار گذاشتيم و به صلح و اتحاد و همدلى روى آورده‌ايم چالش‌هاى بزرگ را حل كرده و از موانع دشوار عبور كرده‌ايم، مثال عينى اين همدلى و اتحاد را پيروزى در دفاع مقدس ٨ ساله و سربلند بيرون آمدن از تحريم‌هاى ظالمانه‌ی هسته‌اى ١٠ ساله به سركردگى آمريكا دانست.

اينجانبان يقين داريم كه دشمن در هر شرايطى و به هر نحوى در كمين است كه به اين ملت، رهبرى و كشور آسيب بزند و راه مناسبى چون اختلاف و تفرقه را يافته است.

امروز بيش از ٨ سال از حوادث تلخ سال ٨٨ گذاشته است و آن اتفاقات ناگوار كه به ضرر همگان بود سپرى شده است، فضاى كشور آرام و راه براى خاتمه و برون رفت از بحران فراهم گشته است.

ما خود را وامدار و ميراث‌دار حكومت عدل على (ع) می‌دانیم در اين صورت شايسته‌ی نظام اسلامى نيست كه بدون محاكمه‌ی عادلانه آقايان موسوى و كروبى و خانم رهنورد را بيش از ٧ سال در حصر خانگى نگه دارد.

توقع اينجانبان و خيل عظيم ملت بزرگ ايران آن است كه شرايطى فراهم شود تا اين كدورت‌ها از بين برود و به اين حصر ناعادلانه و غیرقانونی خاتمه بخشيده شود، ما دانشجويان باور داريم كه اگر در آن سالها خسارتى به كشور وارد شده است، راه برون رفت از چالش محاكمه‌ى عادلانه‌ى تمامى طرفين در دادگاه صالحه و علنی است.

ما دانشجويان پزشكى كه خود را وامدار پاسدارى از سلامت مردم و جامعه مي‌دانيم نگرانى خود را از اخبار ناخوشايند شنيده شده در روزهاى اخير مبنى بر نامناسب بودن وضع سلامتى اين بزرگواران اعلام مي‌داريم و خواهان رسيدگى عاجل به وضع سلامتى ایشان هستیم.

وضع سلامتى و سن بالاى ايشان ما دانشجويان را بيش از پيش نگران کرده است تا خداى ناكرده، اتفاق ناگوارى در طول حصر خانگى موجب خسران و خسارت بزرگى برای کل نظام شود كه پشيمانى بزرگى براى هميشه ببار مى‌آورد.

تقاضاى ما از تمامى تصميم گيران و بزرگان در اين امر اين است كه با شرايط پيش آمده، خدمات بزرگ اين عزيزان به اسلام، نظام، انقلاب و ايران را فراموش نکرده و براى برون رفت از اين وضع تصميمى عاجل اتخاذ كنند تا انشالله فضاى تلخ و باخت – باخت سال ٨٨ به فضاى صلح و اتحاد و همدلى و برد – برد هرچه بيشتر براى ملت بزرگ ايران و كشور اسلامى‌مان بدل شود و تا هميشه خارى شود در چشم دشمنان و بدخواهان اين نظام مقدس و كشور عزیزمان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. امان از کينه ، امان از عناد ، امان از حقد ، امان از حسد!!! مطمئنا دارنگان اين صفت ها عاقبت بخير نخواهند شد اگر چه بظاهر دينداران باشند، اگرچه عالمان و دانشمندان باشند، اگرچه مسئولين و حاکمان باشند (که البته اين فقرات، به نداشتن و مراقبه بر خود براي نداشتن اين صفات، اولاترند) ، اگرچه ادبيان و هنرمندان باشند و اگرچه…!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا