خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر دین ندارید لااقل «آزاده» باشید!

فرزین پورمحبی درباره ماجرای آزاده نامداری در خبرآنلاین نوشت: وقتی فیلم خانم مجری درآمد بنده طبق رسالت فرهنگی(اما در اصل طبق چیزی که تا حالا به من آموخته اند!) که در خود احساس می کردم بلافاصله سعی کردم بگویم آن «سر» فتو شاپ و آن «بطری» هم دلستر است.

بعد هم متذکر شدم که اگر به فرض محال؛ طرف، خود خودش هم باشد او در جایی بوده که نیروی محترم انتظامی آنجا را هیچوقت صریحا- مانند داخل اتومبیل- بعنوان حریم غیر خصوصی اعلام نکرده و بنابراین موضوع حل است که یکهو خودش آمد و با انتشار ویدئوئی کاسه کوزه هایم را شکست و هر چه کشتم، پنبه کرد.

این هم شانس من است که ایشان توانسته در دیاری که بادش، روسری ها را به راحتی می برد، چادری را به این سرعت سر و هم کرده و جلوی دوربین بر سر نماید و من را هم اینگونه خاک بر سر!. حالا با این عجله و بگیر و ببند، چه گفته؟ گفته: همه آنهایی که دور و برم بودند از محارم بودند! حتی اگر فرض کنیم کل پارک هم، محرم و یا پزشک خانوادگی ایشان بوده باشند، این خانم محترم باید درباره ارتباط با محارمی که ویدئوی خصوصی شان را ظرف سیم ثانیه روی سایت می گذارند تجدید نظر کنند. اصلا یکی نیست به من بگوید تو سر پیازی یا ته پیاز که می خواهی همه چیزهای مورد دار را ماست مالی کنی که آخرش هم بشوی سنگ روی یخ!

می گویند در بروشور دستگاه های دروغ سنج نوشته شده که این دستگاه در مورد کسانی که دارای مشاغلی همچون: سیاست و اجرای برنامه و … هستند دقیق عمل نمی کند! دلیلش را بروید در همان بروشور بخوانید.

اما اینکه چرا در کشور عزیز ما این جور عکس ها و فیلم ها طلبه دارند و تا این حد دست به دست می شوند بخاطر فضولی و یا احیانا تظاهر به مبارزه با دورویی نیست. بخاطر دلزدگی است یعنی مردم از بس که یک چیزی را در منبر دیدند و آن چیز دیگری را در جای خلوت کشف کردند خسته شده اند و حالا می خواهند با مکانیسم دفاعی از نوع جابجایی همه این دق و دلی ها را بر سر اولین قربانی خالی کنند. به این مقوله می گویند انتقام، نه سرک کشی به زندگی شخصی آنهم در داخل پارکی عمومی واقع در سوئیس.

راستش را بخواهید مردم ما خیلی حق دارند اما هیچوقت حقشان را از آنهایی که خودشان بزرگ شان کرده اند نگرفتند. آنها چه در مناظره ها و چه در همین سوتی های پارکی و استخری و… بعضا شاهد چیزهایی بودند که ناگهان همه ساخته هایشان را فروریخته. پس اینهمه سر به سر چنین مردمی نگذارید. ایراد از فرستنده هاست نه گیرنده ها ….

در ضمن؛ واکنش عمومی به دورویی از شیر مادر هم حلال تر است. مخصوصا در جایی که شعار و دستورالعمل این است : اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مراقب باشید! مبادا کل قضیه نمایشی باشد که خود این خانم راه انداخته باشد تا […] بگیرد. تا حالا که از توبره می خورده است؛ شاید می خواهد از این به بعد از توبره بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا