خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تند یک اصولگرا به انتقادات از جمنا

نامه نیوز: نماینده اسبق مجلس بر این عقیده است که جمنا یک چتر فراگیر است که توانست 16 میلیون رای را ساماندهی کند.

محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به انتقادات اخیر میرسلیم به جمنا، گفت: نمی‌دانم چرا برخی از دوستان اینگونه رفتار می‌کنند. عجیب است افرادی که در جلسات جمنا حضور داشتند، به گفت و گو می‌پرداختند و حتی جز اولین نامزدهای این تشکل هم بودند، پس از اینکه به مراحل بعدی راه پیدا نمی‌کنند رویکرد انتقادی را در پیش می‌گیرند. آقایان میرسلیم، قالیباف و رئیسی هر سه از جبهه اصولگرایان و نیروهای انقلاب در انتخابات حضور داشتند اما نمی‎دانم اخیرا آقای میرسلیم با چه انگیزه ای انتقاداتی را به قالیباف و رئیسی داشته است.

وی ادامه داد: البته انتقاد کردن هیچ ایرادی ندارد اما انتقاد کردن با چنین رویکردی برای من کاملا مبهم است. از حزب موتلفه که در میان اصولگرایان همواره به همگرایی مشهور است؛ اینگونه مباحث بعید است. امیدوارم میرسلیم در این خصوص توضیحات قانع کننده ای داشته باشد و این موضوع باعث ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب نشود. البته دیدیم که خود حزب موتلفه هم جواب سخنان میرسلیم را داد.امیدواریم دیگر شاهد این موضوعات نباشیم.

وی با اشاره به سخنان برخی از سیاسیون مبنی بر اینکه 4_5 نفر پشت پرده در حال هدایت جمنا هستند،‌ عنوان کرد:‌ عده‌ای بیکار هستند و مدام در مسائل مختلف بدون دلیل اظهار نظر می‌کنند. تا کنون سابقه نداشته است که 5 نفر یک تشکل به این بزرگی را تشکیل دهد و برای انتخابات‌های مهمی از جمله ریاست جمهوری برنامه ریزی کند! برخی از افراد به دنبال این هستند تا حرکت بزرگ جمنا را کوچک نشان دهند؛ به همین دلیل چنین سخنان نادرستی را مطرح می‌کنند.

میرتاج الدینی به نامه اخیر قالیباف هم اشاره کرد و تصریح کرد: من حرکت اخیر قالیباف را یک ظرفیت برای نیروهای انقلاب خصوصا جوانان می‌دانم. آقای قالیباف با سابقه درخشانی که در حوزه مدیریتی دارد یک ظرفیت و چهره جذابی برای نسل جوان است. بحث نواصولگرایی به معنای نگاه به آینده با رفع مشکلات گذشته است. قالیباف قطعا این پتانسیل را دارد که بخواهد بخشی از جوانان و نسل انقلابی را لیدری کند. این تفکر که فکر می‌کند قالیباف با نوشتن این نامه به دنبال حمله به سران جناح اصولگرایی است را هم قبول ندارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا