خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دروغ جهان نیوز و آمدنیوز برای اختلاف انگیزی خاتمی و روحانی

ادعاهای «جهان نیوز» و «آمدنیوز» برای اختلاف انگیزی بین سیدمحمد خاتمی، لیدر اصلاحات، و حسن روحانی، رییس جمهور، از سوی حساب کاربری خاتمی‌مدیا تکذیب شد.

آمدنیوز طبق آخرین برآوردها به سازمان «میت» ترکیه وابسته است و ادعاهایی را علیه نهادها و شخصیت‌های مختلف مطرح می‌کند. جهان نیوز زیر نظر بخش تندروی اصولگرایان است.

به گزارش انصاف نیوز، حساب کاربری خاتمی‌مدیا در اینستاگرام نوشت:

«اخیرا و با داغ‌تر شدن بازار گمانه‌زنی‌ها در مورد ترکیب هیأت دولت دوازدهم و موضوع انتخاب شهردار تهران، شاهد انتشار نقل‌قول‌ها یا موضع‌گیری‌هایی منتسب به سیدمحمدخاتمی در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام و برخی سایت‌ها بوده‌ایم. چنانچه پیش‌تر هم مکرر اعلام شده، تنها رسانه رسمی سیدمحمدخاتمی در شبکه‌های اجتماعی مجازی «خاتمی‌مدیا» است که در کنار وب‌سایت رسمی رئیس‌جمهوری اسبق ایران به انتشار مواضع رسمی ایشان می پردازد. بدیهی است سایر حسابهای کاربری فعال در شبکه‌های اجتماعی مجازی (بدون قضاوت درباره گرایش‌ها یا انگیزه‌های ایجادکنندگان آن) هیچ‌گونه ارتباطی با سیدمحمدخاتمی یا دفتر وی نداشته و نشر اخبار یا نقل‌قول از ایشان در این رسانه‌ها که بعضا فاقد سندیت و اعتبار لازم است، براساس دیدگاه‌های شخصی اداره‌کنندگان آن انجام شده و به هیچ‌وجه نمی‌تواند به‌عنوان دیدگاه رسمی رئیس دولت اصلاحات تلقی شود. خاتمی‌مدیا تنها رسانه رسمی و تأیید شده سیدمحمدخاتمی است».

جهان نیوز و آمدنیوز در ادعایی با عنوان «انتقادات تند سیدمحمد خاتمی از روحانی»، اظهاراتی را به صورتی تخیلی به سیدمحمد خاتمی نسبت داده بودند.

موضع مدیرعامل بنیاد باران

مدیرعامل بنیاد باران از کذب بودن خبر گلایه محمد خاتمی از حسن روحانی و انتقاد تند وی از ترکیب دولت دولت دوازدهم خبر داد و تاکید کرد: خبرپردازی‌هاى سخیف به کلى تکذیب می‌شود و ما آن را در ادامه تخریب دولت و تلخ کردن کام شیرین مردم از انتخابات و مستهلک کردن ناجوانمردانه امید ملت به توفیقات نظام جمهورى اسلامى می‌دانیم و حتى ارزش تکذیب هم ندارد.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با انتشار اخباری در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر گلایه‌های سیدمحمد خاتمی از حسن روحانی گفت: این خبر، مطلب کذب و دروغی است که به نقل از آقای خاتمی در دیدار با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح می‌شود و گفته شده ایشان از آقای روحانی گلایه کرده و از چینش و ترکیب کابینه دولت دوازدهم انتقادات تندی کرده‌اند.

خاتمی از توان و اعتبار خود برای اعتلای کشور و موفقیت روحانی استفاده کرده است

او با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات، نه چنین دیداری داشته و نه چنین سخنانی از سوی ایشان در دیدارهای دیگر مطرح شده است، اظهار داشت: آقای خاتمی در طول سال‌های گذشته و به ویژه طی ماه‌های اخیر تلاش کرده است تا از تمام توان، آبرو و اعتبار خود برای اعتلای کشور، ارکان نظام و رای‌آوری آقای روحانی و موفقیت رئیس‌جمهور استفاده کند.

خاتمی در رابطه با حضور یا عدم حضور هیچ شخصی با روحانی صحبتی نکرده‌ است

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات از هیچ تلاشی برای موفقیت روحانی فروگذار نبوده است، تصریح کرد: شان و منش آقای خاتمی طرح چنین مسائلی نیست و موجب می‌شود تا رئیس دولت اصلاحات در خصوص آن مسائل ورودی نداشته باشند. ایشان در رابطه با حضور یا عدم حضور هیچ شخصی با آقای روحانی صحبتی نکرده‌اند که اینک بخواهند از حضور یا عدم حضور آن فرد در دولت، از آقای روحانی گله کنند.

درصدد ایجاد شکاف میان دولت و جریان اصلاحات هستند

امام با بیان اینکه منتشر‌کنندگان این مطلب کذب هم با سیدمحمد خاتمی و هم با دولت روحانی عناد دارند، خاطرنشان کرد: آنها از وفاق و هم‌پیمانی میان آقای روحانی و جریان اصلاحات به رهبری آقای خاتمی ناراحت هستند. این افراد با طرح چنین مسائلی مطامع و اهداف خود را دنبال می‌کنند و درصدد ایجاد شکاف میان دولت و جریان اصلاحات هستند.

سایت‌ها و کانال‌های بی‌هویت، هیچ ارتباطی با خاتمی و دفتر ایشان ندارند

او با بیان اینکه دولت دوازدهم باید با تمام قدرت به دنبال پاسخ دادن به مطالبات مردمی و حل مشکلات کشور اعم از مسائل داخلی و خارجی باشد، ابراز داشت: منتشرکنندگان این خبر دروغ و سایت‌ها و کانال‌های بی‌هویت، هیچ ارتباطی با آقای خاتمی، دفتر ایشان و حتی نزدیکان رئیس دولت اصلاحات ندارند. اخلاق و مناعت طبع آقای خاتمی ورود به چنین مسائلی نیست و ایشان موضوعات کلان‌تری را مانند موفقیت دولت آقای روحانی دنبال می‌کنند و در این راستا هیچ ابایی از هزینه کردن از اعتبارشان ندارند.

خبرپردازی‌هاى سخیف در ادامه تلخ کردن کام شیرین مردم از انتخابات است

مدیرعامل بنیاد باران در تاکید مجدد بر بی‌اعتبار بودن این مطلب بیان کرد: خبرپردازی‌هاى سخیف به کلى تکذیب می‌شود و ما آن را در ادامه تخریب دولت و تلخ کردن کام شیرین مردم از انتخابات و مستهلک کردن ناجوانمردانه امید ملت به توفیقات نظام و جمهورى اسلامى می‌دانیم و حتى ارزش تکذیب هم ندارد.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بعد از شكست دردناك در هر دو انتخابات بدجورى دروغ ميگن ! البته با تقوائى كه از آقايون سراغ داريم اين دروغ ها رو به قصد قربت ميگن ! قبول باشه الهى !

  2. اين خزعبلات را بار اول زاكانى در جهان نيوز منتشر كرد و آمد نيوز هم به نقل از او ، اما رسانه اخير الذكر بلافاصله تكذيب كرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا