خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر تکمیلی: دو مداح معروف هشت روز بازداشت بودند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعه‌ی بازداشت یکی دیگر از مداحان معروف تهران، اعلام کرد: در حال حاضر تنها نام دو مداح به نامهای «ع – ه» و «ر – ب» مطرح است که پس از هشت روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شده‎اند و درباره‌ی دیگر مداحان هنوز مسأله‌ای مطرح نشده است و بنده اطلاعی ندارم.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» درباره‌ی بازداشت دو تن از مداحان که پیش از این در توییتی خبر آن را منتشر کرده بود به خبرنگار انصاف نیوز، گفت: همان موقع که این توییت را زدم، خیلی‌ها برای من کامنت گذاشتند که این خبر صحت ندارد، اما خوشبختانه آقای اژه‌ای هم  موضوع بازداشت را اعلام کرد.

وی گفت: متاسفانه کسانی که فسادشان بیشتر است، گویی صدایشان بلندتر است و این معنی ندارد و باید با این افراد برخورد شود؛ فکر کنید اگر اینها در ستاد آقای روحانی بودند، اکنون از خبر اتهامات و بازداشت آنها گوش دنیا کر شده بود که دو نفر در ستاد فلانی، جاسوس اسرائیل بوده‌ و با عضو سفارت فرانسه روابط نامشروع داشته‌اند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: نمی‌خواهم بگویم که اینها در ستاد هرکسی هستند، مشکلی دارد، چرا که خود من هم ستاد دارم و نمی‌توانم همه‌ی آدم‌های ستادم را گلچین کنم اما بی‌تردید این سکوتی که پس از اعلام بازداشت این مداحان حکمفرما شده و همه لاپوشانی می‌کنند، در صورتی که اگر این افراد منتسب به جبهه‌ی روحانی بودند، اتفاق نمی‌افتاد و تمام زمین و زمان به هم وصل می‌شد.

وی گفت: اینها نباید بیایند و برای مردم اشک تمساح بریزند؛ این حق را ندارند، چراکه خودشان سالم نیستند. فیلم یک سال پیش خود را بر سر مزار شهید پخش می‌کنند و مردم را فریب می‌دهند؛ البته منظورم همه‌ی مداحان نیست.

این نماینده مجلس تأکید کرد: درباره‌ی جامعه‎ی مداحان نمی‌توانیم چنین حرفی بزنیم؛ چون افراد پاک زیادی دارد و عاشق اهل بیت هستند اما این آدم‌های ناخالص نباید میانشان باشند و باید اصلاح شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا