خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و میلان 22 آذر 1401

پخش زنده آرسنال و میلان 22 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در یک بازی تقریبا تشریفاتی در دوبی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های آرسنال و آث میلان امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران در یک بازی دوستانه در چارچوب رقابت‌های موسوم چهارجانبه موسوم به دوبی سوپرکاپ به مصاف هم می‌روند. روز گذشته در این رقابت‌ها،‌ لیورپول در برابر لیون با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و میلان 22 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و میلان 22 آذر 1401

پخش زنده آرسنال و میلان 22 آذر 1401

دو تیم در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که علاوه بر مصدومان پر شمار، برخی از بازیکنان خود را به علت دیدارهای جام جهانی در اختیار ندارند. آرسنال در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها لیون را با سه گل از پیش رو برداشت و در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 شکست برابر برایتون ثبت کرده است.

میلان اما در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 تساوی ثبت کرده تا بدون شکست باشد. دو تیم در سالیان اخیر نیز 5 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 3 برد برای آرسنال، 1 تساوی و 1 پیروزی برای میلان بوده است. برای تماشای پخش زنده فوتبال آرسنال و میلان 22 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا