خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاندیداهای شهرداری تهران نمایشی نیستند!

عضو منتخب شورای شهر تهران خطاب به آنها که معرفی کاندیداهای شهرداری تهران را نمایشی خوانده‌اند، پاسخ داد: ضرورتی به نمایش نیست، اگر می‌خواستیم یک نفر را انتخاب، رأی‌گیری و اعلام می‌کردیم.

حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز همچنین درباره‌ی خبر تشکیل کمیته‌ی ساماندهی کودکان زباله‌گرد، گفت: زباله گردی امر مذمومی است که متأسفانه در سطح شهر مشهود است، اما کار کودکان طبق قانون ممنوع است‌.

وی افزود: اگر ساماندهی کودکان زباله‌گرد به این معنی باشد که این کودکان را شناسایی و مشکلاتشان را حل کنیم، آنها به مدرسه فرستاده شوند و در پوشش خدمات توان افزایی قرار گیرند و سوءاستفاده کنندگان از آنها شناسایی شوند، قابل قبول است.

روز سه‌شنبه دهم مردادماه، مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه در نشست قربانیان خاموش خبر از تشکیل کمیته‌ی ساماندهی کودکان زباله‌گرد بزودی داده بود.

روزبه کردونی در این باره گفته است: قرار بود کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل شود که اعضای آن مشخص شده‌اند و امید است تیم جدید شورای شهر و شهرداری، در حوزه‌ی اجتماعی کارآمدتر وارد عمل شوند. این کمیته بزودی تشکیل خواهد شد و کار را پیش می‌برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا