خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ فرزند مهدی کروبی به شریعتمداری

«حسین کروبی» فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در یادداشتی خطاب به حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه‌ی کیهان، به یادداشتی در آن روزنامه واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، در یادداشت آقای کروبی خطاب به آقای شریعتمداری به بخشی از یادداشت کیهان اشاره شده که به 9 دی اشاره کرده و گفته شده «که مردم در آن روز خواستار محاکمه و اعدام سران فتنه شده‌اند!». در ادامه@ی این یادداشت آمده است:

«قبل از ورود به اصل مطلب، این مقدمه را بگویم که شما در دوران حیات امام، به عنوان یک کارمند روزنامه نگار در کنار ده‌ها روزنامه نگار دیگر در روزنامه کیهان فعالیت می‌کردید، لیکن بعد از رحلت امام، به یکباره مورد توجه اربابان قدرت قرار گرفتید و روحیه‌ی شما نیز مزیدی برعلت برای این کشف بود؛ و تا آنجا رشد کردید که سید محمد خاتمی نیز مجبور به استعفاء از روزنامه‌ی کیهان شد. از آن زمان، چشم بر آخرت بسته و مامور هتاکی و ناسزاگویی به نیروهای خادم کشور شدید. از روحانیون و مراجع تا روشنفکران و همه‌ی طیف‌های فرهنگی و سیاسی کشور!»

وی با نقل قولی از احمدی نژاد که «می‌دانم علت سوختن شما از کجاست!»، به محبوبیت محصوران در جامعه اشاره کرده و خواستار محاکمه‌ی پدرش شده تا به گفته‌ی او، پدرش مسایلی را درباره‌ی انتخابات ۸۴ و ۸۸ «به مردم نشان دهد».

وی به اعتراض اخیر مصطفی میرسلیم به مساله‌ی نیروهای مسلح اشاره کرده و در آخر نوشته است: آقای شریعتمداری! ملت شما و تفکرتان را نمی‌خواهند. مگر در چهار انتخابات گذشته از مردم «سیلی» نخوردید؟ مگر از ۲۴ میلیون «سیلی» نخوردید؟ حتی «علامه‌تان و رییس مجلس» را از خبرگان بیرون کردند! لیکن «آنکس که نداند و نداند که نداند …. در جهل مرکب ابدالدهر بماند».

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لیکن(( انکس که نداند٬ و نداند که نداند….جهل مرکب ابدالدهربماند))!؟مطلب فوق مطابق با واقیعت داستان ها و مواضع سیاسی شریعتمداریست!!

    8
    2
  2. ببينم انصاف نيوز ، مگه اجبارى بود كه اين نامه رو منتشر كنيد ؟! چرا نصفه و نيمه ؟! ميدونيد زهر مطالب رو گرفتيد ؟! آيا وجداناً اين كار درستيه ؟! وقتى محدوديت داريد كسى ازتون انتظار نداره ضمن اينكه از مردونگى و اصول حرفه اى گرى هم به دوره كه يه پاسخ ناقص، ضعيف و بى خاصيت رو منتشر كنيد. حرفهائى كه فرزند شيخ در اين نامه نوشته مايه اميدوارى و همچنين تقويت شرافت، آزادگى و مردونگيه، الحق و الانصاف كه بايد به قوم لر افتخار كنيم .

    9
    1
    1. اگر ذکر شود که متن کامل است و نباشد، خلاف اخلاق حرفه ای است، ولی این صرفا گزارشی از بخش هایی از نامه است و مخاطب نیز می داند که برای انتشار کامل چه محدودیتی وجود دارد

      7
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا