خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست بازگشایی خانه احزاب روی میز وزیر کشور

عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران از ارسال نامه ای به وزیر کشور برای بازگشایی خانه احزاب و امکان برگزاری کنگره دوره پنجم آن خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا؛ فرج کمیجانی افزود: مجمع عمومی خانه احزاب چهار سال پیش به صورت قانونی با محوریت غلامحسین امیری عضو انجمن جامعه اسلامی مهندسین تشکیل و شورای مرکزی آن هم انتخاب شد.

وی با یادآوری این که شورای مرکزی دوره چهارم خانه احزاب ایران این مدت جلسات خود را تشکیل داده است، اظهار داشت: البته در دولت قبل کارشکنی هایی نیز رخ داد و پس از گذشت دو سال از عمر دوره چهارم، تا به امروز دیگر اجازه برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب شورای مرکزی جدید داده نشده است.

کمیجانی اضافه کرد: البته اگرچه شورای مرکزی در این دوسال که اجازه برگزاری کنگره به آن داده نشد ولی جلساتش برگزار می شود. دبیرکل مجمع فرهنگیان گفت: اکنون طبق قانون شورای مرکزی قبلی، این شورا باید کنگره برگزار کند تا بتواند هیات رییسه مجمع عمومی را انتخاب کند تا مجمع عمومی تشکیل شود و انتخابات جدید شکل بگیرد.

کمیجانی گفت: البته تا این جای کار مشکلی ندارد ولی برخی، این طرف و آن طرف حرف هایی می زنند که نمی گذارند این کنگره برگزار شود.

وی گفت: شورای مرکزی خانه احزاب ایران در نامه خود از وزیر کشور و معاون سیاسی وی تقاضا کرده است که مقدمات برگزاری مجمع عمومی را به شورای مرکزی خانه احزاب دوره چهارم بدهند تا انتخابات شکل گیرد.

دبیر کل مجمع فرهنگیان تاکید کرد: در این صورت تمامی احزاب می توانند با مشارکت خود برای خانه احزاب تصمیم گیری و شورای مرکزی دوره پنجم را انتخاب کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا