خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امضای رهبری پای حکم منتخب هاشمی

«رشید داودی» طلبه‌ی حوزه علمیه قم و از شاگردان حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «امضاء رهبری پای حکم منتخب هاشمی» که حاوی ادعاهایی است، نوشت:

✅ در لحظه لحظه‌ی تاریخ انقلاب، در مرکز فرماندهی انقلاب نامی جلوه می‌کند که در انقلاب پیشگام، در مبارزه جلودار، در یاوری امام بی همتا، در جنگ میداندار، در صلح پیشتاز، در سازندگی بی مانند، و… است؛

آری سخن از آیت الله هاشمی رفسنجانی است؛ همو که نام و نشانش چنان عجین با انقلاب است که در روزهای غربت یاران امام در دوران سیاه دولت پیشین، وقتی صدای اقلیت و سیمای سانسور و ممنوعیت او را مشمول تیغ سانسور دانست، دیدند که یا باید همه‌ی تاریخ انقلاب را کنار گذارند یا نام او را بر صدر همه‌ی رویدادها بنشانند. چه که او شاگرد اول مکتب امام و ترجمان مجسم تاریخ انقلاب بود.

🔹 1. مگر می‌شود نقشش را در رهبر شدن رهبر حاضر نادیده گرفت؛ اگر به دیده‌ی انصاف بنگریم رهبر حاضر بیش و پیش از آنکه منتخب خبرگان باشد، منتصب هاشمی بود. او در دورانی این انتصاب اصلح را به یادگار گذاشت که مخالفان آن روزهای رهبری (که امروز سینه چاک نمایان اویند) و شاید از حیث تعداد خبرگان در اکثریت بودند، در پی به رهبری رساندن کاندیدای مورد نظر خود بودند؛ اما او که سینه‌اش گنجینه‌ی اسرار امام بود و انقلاب، با نطقی بصیرت بخش فضای خبرگان را عوض و آیت الله خامنه‌ای را به رهبری رساند.

🔹 2. در دوران سازندگی نان محبوبیت نخواست چون مدبر بود دوراندیش و سودای ساختن کشور به سر داشت. و میدانست اگر آنروز قدر خدمتش ندانند، دیر یا زود خواهند دانست.

🔹 3. شاید اگر ایستادگی‌اش در دفاع از رای مردم نبود، هیچگاه حماسه‌ی دوم خرداد خلق نمی‌شد؛ هجمه‌ها را به جان خرید و در دفاع از رأی مردم کوتاهی نکرد. گرچه چندی بعد (انتخابات مجلس) بدهکارانِ نامدار شده از قِبَل مرام و ایستادگی‌اش، چون او از صندوق‌ها حراست نکردند و برخی بیشرمانه هتکش نمودند.

🔹 4. در سال 84، اصولگرایانی که از ایستادگی او در خرداد 76 کینه به دل داشتند، با دوستان نابخرد اصلاحاتی همصدا شده و برای پیروز نشدنش همه کار کردند. و به قول ایشان در آن سال «در مرحله‌ی دوم انتخابات، استاندار‌ها -که اصلاح‌طلب بودند‌- کار را به کلی‌ رها کردند. اصلا کاری نداشتند به انتخابات؛ هرچه خواستند در صندوق ریختند و هرچه خواستند خواندند». و او شکوه به دادگاه عدل الهی برد.

🔹 5. سال 88 او علمدار بصیرت بود و شناخت، و فریب خوردگانی که در آن روزها نابخردانه بی بصیرتش خواندند، امروز تشت رسوایی شان بدجور به زمین خورده است.

🔹 6. بی محابا تخریب شد، ایوب‌وار صبوری کرد، تا مردم به بلوغ سیاسی رسند و سرانجام «ناجی ملت» خوانده شد وحماسه ساعت پنج و نیم 21 اردیبهشت 92 را خلق و تارخ سیاست ازنو نوشت.
گرچه او را ردصلاحیت کردند تا رییس جمهور نشود اما در سخت‌ترین شرایط، تدبیر کرد و رییس جمهورساز شد.

🔹 7. حلقه‌ی وصل یاران امام و محبوبان ملت شد و اتحادی شکل داد که هرچه زر و زور و تزویر خواستند خدعه کنند، نتوانستند. و از آن پس این حلقه، رهبری افکار عمومی را بر عهده گرفت.

🔹 8. معجزه انتخابات 94، برگ زرینی درتاریخ انقلاب است که معمارش را باید حلقه یاران امام با جلوداری شخص هاشمی دانست. آنها به اشارتی سربازان دست بسته خود را به مصاف سرداران تا بن دندان مسلح رقیب فرستادند و قاطعانه‌ترین پیروزی را در سخت‌ترین شرایط به دست آوردند؛ چراکه آنها مردم را داشتند و رقیبان در سراب تئوری رأی تزیینی و سرمست از مهندسی انتخابات بودند.

🔹 9. سرانجام در غروب غمبار شب شهادت امیرکبیر، مشق عشق نمود و به دیدار دادار شتافت؛ امت امام ناباورانه شنیدند که نزدیکترین یاران امام و مظلومترین یاران انقلاب، عروج کرده است. عروجی که چون رازی سر به مهر ماند با حکایتی مبهم.

اما چندی قبل از وفات گفته بود «حالا دیگر راحت میتوانم بمیرم» چراکه انقلاب را از چنگال انحراف نجات، و یاران امام را به اتحاد رسانده بود؛ و اعتقاد داشت که مردم به آن سطح از آگاهی رسیده‌اند که سپاهیان جهل و جمود و تحجر دیگر نخواهند توانست فریبشان دهند.

🔹 10. زمانی که در انتخابات 29 اردیبهشت، دیدیم که عده‌ای به جای برنامه، با کوهی از شعار و پول و نبات و… به میدان آمده وبجای رقابت سیاسی، میدان یارانه بازی و کارانه سازی به راه انداختند، مردم آگاهتر از گذشته، به پول و وعده وفریب نه بزرگی گفتند که یارانه بازان و کارانه سازان تا مدت‌ها پس از انتخابات سرگیجه داشته و به گونه‌ای سخن می‌گفتند گویی که هنوز انتخابات برگزار نشده است.

🔹 11. پس انتخابات از کسی نقل شد که «این دیگر انتخابات نیست که انتصابات است». و درست هم گفته بود؛ از سال 92 مردم دیگر برای انتخاب افراد به پای صندوق آراء نرفتند بلکه برای تنفیذ منتخبان هاشمی و خاتمی و… حاضر شدند.

🔹 12. و اینک مراسم تنفیذ رییس جمهور در پیش است؛ مراسمی که دو تن (رهبر و رییس جمهور) از انتخاب‌های اصلح هاشمی بازیگران نقش اولش هستند. و اینبار رهبری در فقدان یار دیرین خود و رییس جمهور، حکم منتخب هاشمی را امضا می‌کند.

✅ بیگمان تاریخ ایران به افتخارش زرین نگاشته خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا