خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشنواره فیلم شهر باید پر خاصیت تر برگزار شود

تهیه کننده فیلم سینمایی «فصل نرگس»  گفت: جشنواره شهر با اینکه جشنوارهٔ پرمحتوا و موثری است و حتی بین المللی است اما باید پر رنگ‌تر و پر خاصیت تر برگزار شود و برای مخاطب جذاب باشد

سحر صباغ سرشت در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز، درباره لزوم وجود «جشنواره فیلم شهر» در کنار «جشنواره فیلم فجر»، گفت: این دو جشنواره به دو مقوله مختلف می‌پردازند. به نظر بنده جشنواره فیلم شهر یک جشنواره هدفمندی است و به فیلم‌های ساخته شده در حوزه شهری می‌پردازد.

وی ادامه داد: فرقی ندارد که فیلم‌ها در پایتخت ساخته می‌شوند یا در شهرهای مختلف کشور بلکه جشنواره فیلم شهر به همه فیلم‌های ساخته شده در حوزه شهری می‌پردازد. فیلم‌هایی که به مسائل و مشکلات جامعه شهری می‌پردازد و می‌توانند برای مخاطب راهگشا، فرهنگساز و پر محتوا باشند.

صباغ سرشت درباره انتقادها درباره عدم استقبال از جشنواره اضافه کرد: به نظر بنده جشنواره شهر با اینکه جشنوارهٔ پرمحتوا و موثری است و حتی بین المللی است اما باید پر رنگ‌تر و پر خاصیت تر برگزار شود و برای مخاطب جذاب باشد. این جشنواره برای مردم است و یک جشنواره مردمی محسوب می‌شود نه یک جشنواره صاحبان آثار!

او در انتها گفت: صاحبان آثار نیز به همراه مردم فیلم‌ها را تماشا می‌کنند و تجریبات جدیدی را از کنار حضور میان مردم کسب می‌کنند، حرف‌های مردم را شنیده و احساساتشان را درک می‌کنند. ابراز احساسات مردم چه منفی و چه مثبت برای ما که خودمان را تصحیح و کارشناسی می‌کنیم، اتفاق مبارکی است.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا