خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا رضا یزدانی موهایش را کوتاه کرد!

رضا یزدانی درباره نقش خود در سریال درحال ضبط «ازیادها رفته» گفت: نقشم برای سال‌های دهه ۱۳۲۰ است با ویژگی‌های خودش؛ دو ماهی باید بگذرد تا بتوان درباره‌اش حرف زد.
به گزارش نقل از آنا، سریال «از یادها رفته» ازجمله تازه‌ترین تولیدات تلویزیون است که با فضایی تاریخی، هم‌اکنون تصویربرداری خود را در لوکیشن‌هایی در تهران ازجمله محله سیروس پیگیری می‌کند.
این ملودرام تاریخی قرار است توسط بهرام بهرامیان در ۵۰ قسمت برای پخش از صدا و سیما ساخته شود و در این راستا نیز بازیگران مطرحی را دورهم جمع کرده است.
حسین یاری، لیلا بلوکات، علیرام نورایی، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رسول نجفیان و غیره از بازیگران «از یادها رفته» هستند. از نکات جالب نقش‌آفرینی رضا یزدانی، خواننده شناخته شده در این مجموعه است که در این چندساله در کنار موسیقی، مشغول بازیگری بویژه در سینماست.
یزدانی این روزها جلوی دوربین بهرامیان رفته تا در تلویزیون نیز بازیگری را تجربه کند. با این حال او، خبرهای مربوط به خودش را به اتمام کارش موکول می‌کند. یزدانی در گفتگو با آنا اشاره داشت: «عکس‌هایی از نقشم در فضای مجازی منتشر شده که مرا متفاوت نشان می‌دهد. چون نقشم برای سال‌های دهه ۱۳۲۰ است با ویژگی‌های خودش؛ همان بازه‌ای که سریال قرار است روایت شود.»
وی افزود: «برای همین نیز تیپ و شمایلم خاص‌تر است. باید دو ماهی صبر کنم تا کار تکمیل شود و بتوانم درباره نقشم و جزئیاتش حرف جدی‌تر بزنم.»
رضا یزدانی در این سریال نقش یک جوان عاشق‌پیشه از طبقه ثروتمند را ایفا می‌کند که دلبسته دختری از طبقه ضعیف شده است.
گفتنی است؛ داستان «از یادها رفته» به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.
تصویربرداری این سریال به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که از تیرماه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و علاوه بر تهران، در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن‌های متفاوت ضبط خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا