خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنشی به «یکه تازی تیم مشکوک آموزش و پرورش»

در متنی ارسالی به انصاف نیوز به نام «علی بهرامی، رییس گروه رسانه روابط عمومی آموزش و پرورش» به یادداشتی با عنوان «یکه تازی تیم مشکوک آموزش و پرورش» [لینک] واکنش نشان داده شده که در پی می‌آید:

سلام، ادب و احترام. عطف به یادداشت مندرج در سایت‌های فانوس و انصاف نیوز با عنوان «یکه تازی تیم مشکوک آموزش و پرورش» به منظور تنویر افکار مخاطبان محترم، توضیحاتی به اطلاع می‌رسد:

۱. نگارنده تحت نام «امیر فرشیدپور» با حمایت افرادی که هویت آنان کاملاً معلوم و مشخص است به بهانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ادّعای طرفداری از دولت با زدن نعل وارونه اتهامات بی پایه و اساسی را با واژگانی سخیف و غیراخلاقی به مدیران محترم ستادی این وزارتخانه و اداره آموزش و پرورش شهر تهران وارد کرده است که البته جای بسی تأمل و تأسف است.

۲. در این یادداشت برخی مدیران اجرایی آموزش و پرورش به «عدم حمایت از دولت» در زمان انتخابات ریاست جمهوری متهم شده‌اند که این موضوع خود نشان از عملکرد صحیح مدیران اجرایی در عدم استفاده از موقعیت شغلی و امکانات دولتی وفق مقررات و قوانین در انتخابات بوده است و نگارنده رسماً با سیاست زدگی، قانون گرایی مدیران را به عنوان نقطه‌ی ضعف آنان تلقی کرده است.

۳. نگارنده، در سایت‌های «انصاف نیوز» و «فانوس» عزل و نصب‌های مدیران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران را به واحدهای غیرمرتبط که هیچ دخالتی در اینگونه امور ندارند نسبت داده است، بدون آن که به این مهم توجه کند که عزل و نصب‌ها، تابع ضوابط و مقررات اداری و از اختیارات مدیر کل محترم شهر تهران است و ادعای اینکه اداره کل شهر تهران به پایگاه سیاسی و اقتصادی تبدیل شده است، جفا در حق نیروهای خدوم آموزش و پرورش و اتهامی مجرمانه است که حقّ پیگیری حقوقی و قضایی را برای آموزش و پرورش محفوظ می‌دارد.

در خاتمه باید اذعان کرد که هجمه‌های تخریبی و ایراد اتهامات واهی مخالفان به دولت محترم تدبیر و امید در عزم استوار خادمان مردم در آموزش و پرورش هیچ خللی پدید نمی‌آورد و به حول و قوه الهی امیدوارانه مسیر اعتدال و تدبیر را خواهد پیمود.

یکه تازی تیم مشکوک آموزش و پرورش

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا