خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزگار عجیب آلومینیوم اراک؛ از تبانی تا مدیرعامل خودخوانده

باشگاه‌ آلومینیوم اراک در چند وقت اخیر دچار حواشی زیادی بود که یکی از ‌آن‌ها انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه است. حدود دو هفته پیش کانال و سایت رسمی این باشگاه از انتخاب علی دهشمند به عنوان مدیرعامل خبر دادند؛ خبری که بعدها به شکل عجیبی تکذیب شد.

به گزارش ایسنا، لیگ دسته یک فوتبال ایران همیشه با حواشی و اتفاقات عجیب و غریب زیادی همراه است. باشگاه آلومینیوم اراک که در این رقابت‌ها حضور دارد از این قضیه مستثنا نیست و حتی یکی از پرحاشیه‌ترین تیم‌های لیگ یکی محسوب می‌شود. آن‌ها از میانه‌های فصل گذشته و پس از این که از عدم تمایل کارخانه آلومینیوم برای تیم‌داری صحبت شد، به حاشیه رفتند تا انتهای فصل که تهمت تبانی به این تیم زده شد.

این حواشی باعث شد که مهدی پاشازاده سرمربی و علی‌اکبر محمودی مدیرعامل این تیم از جمع آبی پوشان اراکی جدا شوند تا آن‌ها بلاتکلیف‌تر از قبل شوند. آلومینیوم چند هفته بدون سرمربی و مدیرعامل ادامه دادند تا پس از برگزاری جلسات مختلف، در نهایت علی حنطه که سابقه سقوط با استقلال اهواز از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو را در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود. البته حنطه در استقلال اهواز در چند مقطع حضور داشت و نمی‌توان به طور کامل او را مقصر سقوط استقلال اهواز دانست.

باشگاه آلومینیوم با این انتخاب تا حدی از بلاتکلیفی بیرون آمد اما هنوز باشگاه مدیرعامل نداشت. حدود دو هفته پیش رسانه‌های باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کردند که علی دهشمند که عضو هیات مدیره این باشگاه است به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده اما مدتی بعد مشخص شد که این خبر کذب است و هنوز این باشگاه مدیرعامل ندارد.

علی اکبر محمودی مدیرعامل فصل گذشته باشگاه آلومینیوم که در حال حاضر مشاور عالی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم در حوزه ورزش است، درباره این اتفاق به ایسنا اگفت: متاسفانه برخی افراد هستند که خودشان، خودشان را برای سمت های مختلف عرضه می‌کنند که این کار شایسته‌ای نیست. کانال رسمی تلگرام باشگاه با فشار دهشمند و بدون هماهنگی با هیات مدیره باشگاه، خبر انتصاب او را با این عنوان که “عضو هیات مدیره باشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب شد،” کار کرد اما او نه تنها به عنوان مدیرعامل منصوب نشده بلکه حتی در عضویت هیات مدیره باشگاه هم نیست و هیچ سمتی در باشگاه آلومینیوم ندارد.

او با تاکید بر این که “اگر مسئولان آلومینیوم در نظر دارند به لیگ برتر برسند، باید حرفه‌ای کار کنند و از مردان حرفه‌ای استفاده کنند،” گفت: این که در جلسات هیات مدیره درباره خیلی مسائل صحبت شود ولی درباره مدیرعامل باشگاه تصمیم گیری نشود تا در نهایت سرپرست موقت یا فردی که هیچ سمتی در باشگاه ندارد، مدیرعامل را تعیین کند، حرفه‌ای نیست و در حد تیم‌های محلات است. انتخاب مدیرعامل باید از سوی هیات مدیره انجام گیرد و طبق قانون تجارت، تصمیم با رای اکثریت است.

مشاور عالی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم در ادامه عنوان کرد: من در بین اعضای هیات مدیره، بعضا افراد دلسوز فوتبال اراک را می‌بینم. افرادی را هم می‌بینم که دلسوز فوتبال اراک نیستند ولی همیشه حضور دارند. اخوان، مدیرعامل کارخانه آلومینیوم باید هیات مدیره‌ای برای باشگاه انتخاب کند که همدل و دلسوز ورزش اراک باشند نه افرادی که فقط دنبال صندلی هیات مدیره و رزومه هستند.

محمودی در پایان درباره انتخاب حنطه به عنوان سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: انتخاب حنطه با نظر تمام اعضای هیات مدیره بود و در حال حاضر باید همه حمایت کنند تا باشگاه به اهدافش برسد و نتیجه بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا