خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخشش عليرضا كوشك‌جلالي در بوسني‌وهرزگوين

روزنامه شرق نوشت:نمایش «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی عنوان اثر منتخب تماشاگران و لوح زرین فستیوال کستنبورگ را کسب کرد.
نمایش «روبینسون و کروزو»  کاری از گروه نمایش آینا به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی به‌عنوان کار منتخب تماشاگران و نیز در بخش موضوع و پیام به‌عنوان بهترین نمایش فستیوال بین‌المللی «کستنبورگ» در کشور بوسنی‌وهرزگوین انتخاب شد و جوایز این بخش را دریافت کرد. این نمایش با پیام صلح و دوستی به جهان، از سوی هیئت داوران شایسته دریافت لوح زرین شناخته شد.
نمایش «روبینسون و کروزو» اثر علیرضا کوشک‌جلالی با موضوع جنگ‌ستیزی و پیام صلح و دوستی علاوه بر جایگاه هنری خود، صلح‌ودوستی مردمان ایران‌زمین را به کشورهای دیگر ارائه می‌کند.
روبینسون و کروزو پیش از این در بیشتر شهرهای ایران و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و همچنین کشور ترکیه و آلمان در شهرهای آنکارا، کلن و مانهایم اجرا داشته و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است.
نمایش‌نامه «روبینسون و کروزو» نوشته مینا اینتونا و دیاکومور راویچی را کوشک‌جلالی از زبان ایتالیایی ترجمه کرده و از سوی نشر قطره منتشر شده است.
این نمایش‌نامه در واقع از داستان معروف روبینسون کروزوئه الهام گرفته شده با این تفاوت که در اینجا دو شخصیت حضور دارند؛ روبینسون و کروزو که داستان درباره پیش‌داوری آدم‌هاست.
روبینسون و کروزو دو سرباز هستند که در جزیره‌ای گیر افتاده‌اند و به‌عنوان دو دشمن سعی در نابودکردن یکدیگر دارند، اما درنهایت رابطه‌ای دوستانه بین آنها شکل می‌گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا