خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجرای نمایش«خونین زار» برای روانشناسان

نمایش «خونین‌زار» یکشنبه ۱۵ مرداد ماه اولین اجرای خود را به صورت خصوصی برای روانشناسان مرکز مشاوره مهر به روی صحنه برد.
به گزارش ارسالی به انصاف نیوز تعدادی از روانشناسان مرکز مشاوره مهر روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه در یک اجرای خصوصی به تماشای نمایش «خونین‌زار» به نویسندگی و کارگردانی «سهراب حسینی» و بازی «آذین رئوف» در سالن مکتل تهران نشستند و پس از پایان نمایش در نشستی با حضور کارگردان، بازیگر و مشاورین مرکز مشاوره مهر برگزار شد به تحلیل محتوای نمایش و تاثیرات آن پرداختند.

در ابتدای این جلسخه مباحثی پیرامون اهمیت تاثیری که یک اثر هنری می‌تواند بر آینده ی یک جامعه داشته باشد مطرح شد. در ادامه به گفت و گو پیرامون اینکه انسان های زیادی همانند شخصیت اصلی این نمایش در جامعه وجود دارند؛ انسان هایی که خود را همواره محکوم به شکست می‌دانند. سپس به تفاوت دیدگاه افراد در جامعه ی گذشته و کنونی پرداخته شد با محوریت موضوع «در جامعه‌ی کنونی ما بسیاری از مسائلی که در گذشته ارزش محسوب می‌شدند جایگاهی ندارند».

در ادامه‌ی جلسه کارشناسان و مشاوران به مسئله‌ی شکل گیری باور هایی که در وجود افراد شکل می‌گیرند پرداختند، باور هایی که محرک هستند برای عمل هایی که در آینده انجام می‌دهند.

این جلسه با حضور دکتر اعظم عسگری (روانشناس و درمانگر اضطراب و افسردگی)، محمدهادی جاذبی زاده (درمانگر آسیب های ارتباطی و زوج)، خانم مژگان محبوبی ( روانشناس و مشاور زناشویی)، دکتر مینا پور فرخ (روانشناس خانواده و روابط بین فردی)، کیومرث دهقان (درمانگر و مشاور خانواده )، زهرا صادقیان (درمانگر و مشاورخانواده و روابط بین فردی)، امیر یوسفی (روان درمانگر تحلیلی)، لیلا شقاقی ( روان شناس کودک . نوجوان.خانواده)، نازیلا دیانوش (روانشناس و مربی انگیزشی) برگزار شد
نمایش خونین زار از 15 مرداد ماه به مدت یک ماه هرشب ساعت ساعت 20 در سالن مکتب تهران به نشانی خیابان کریمخان زند٬ خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه کیوان، پلاک هشت اجرا می‌شود.

نمایش خونین زار نمایش خونین زار نمایش خونین زار نمایش خونین زار نمایش خونین زار نمایش خونین زار نمایش خونین زار

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا