خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بدهی استراماچونی پرداخت شد ؛ آیا راهی برای بازگشت استقلال به آسیا وجود دارد؟

با اعلام رسمی باشگاه استقلال تهران بدهی استراماچونی پرداخت شد تا پرونده یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های حقوقی و مالی چند سال اخیر فوتبال ایران بسته شود.

به گزارش انصاف ورزشی، پرونده بدهی آندره‌آ استراماچونی یکی از دردناک‌ترین پرونده‌های حقوقی و مالی تاریخ فوتبال ایران است؛ مربی ایتالیایی سابق اینترمیلان که مدت کوتاهی را در ایران گذراند و به دلیل عدم پرداخت مطالبات قرارداد خود را فسخ کرد و پس از شکایت، استقلال را در این سال‌ها به پرداخت کل مبلغ قرارداد خود و حتی جریمه‌های ریز و درشت محکوم کرد.

این بدهی سرطانی بارها تا آستانه پرداخت پیش رفت اما مبلغ آماده شده آن گم می‌شد تا بالا رفتن قیمت ارز، این بدهی را سنگین‌تر و سنگین تر کند و حتی دلیلی برای حذف دوباره استقلال قهرمان بدون شکست فصل گذشته لیگ از آسیا شد.

حتی در اتفاقی عجیب مهدی قایدی به شباب الاهلی فروخته شد تا این بدهی پرداخت شود اما نه‌ تنها بدهی پرداخت نشد بلکه سال بعد قایدی دوباره قرضی به استقلال بازگشت و مبلغ انتقال قرضی او تبدیل به یک بدهی تازه برای باشگاه شد!

اما حالا باشگاه استقلال به صورت رسمی از پرداخت کامل بدهی استراماچونی، باشگاه الاهلی امارات و دیگر بدهی‌ها خبر داد و حتی وزیر ورزش از تلاش برای مذاکرده با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از حذف باشگاه استقلال از آسیا خبر داد که باید دید وعده وزیر با توجه به مقرارت کنفدراسیون فوتبال آسیا تا چه حد عملی خواهد بود.

بدهی استراماچونی پرداخت شد ؛ آیا راهی برای بازگشت استقلال به آسیا وجود دارد؟
بدهی استراماچونی پرداخت شد ؛ آیا راهی برای بازگشت استقلال به آسیا وجود دارد؟

اما به هر روی بدهی استراماچونی پرداخت شد و رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

«بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال، پرداخت شد


به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.


با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب‌ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام شود.


حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنین از تلاش‌ها و همکاری های صمیمانه دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر و همکاران ایشان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.»

بدهی استراماچونی پرداخت شد ؛ آیا راهی برای بازگشت استقلال به آسیا وجود دارد؟
بدهی استراماچونی پرداخت شد ؛ آیا راهی برای بازگشت استقلال به آسیا وجود دارد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به هر حال ما طرفداران استقلال یک چند صباحی راحت می خوابیم از آقای سجادی وزیر ورزش و وزیر اقتصاد کمال تشکر می کنیم ولی ای کاش این همکاری کمی زودتر انجام می شد ولی از این همکاری ما طرفداران استقلال منظورمان این نیست که به امور مالی استقلال رسیدگی نشود باید سازمان خصوصی و وزارت ورزش بیشتر رسیدگی کنند چون استقلال علاوه اینکه تیم دولتی هست طرفداران چند ده میلیونی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا