خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صادق زیباکلام احضار شد | «شنبه می‌روم»

«صادق زیباکلام» استاد دانشگاه تهران، احضار خود را به دادگاه انقلاب تایید کرد و گفت: امروز 19 مرداد به اتهام نشر اکاذیب، دادستانی انقلاب علیه من اعلام جرم کرده است و برای صبح شنبه به دادگاه احضار شده‌ام.

دکتر زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در این باره توضیح داد: «دو هفته پیش پیامکی بر مبنای شکایت دادستان انقلاب برای من آمد و بر اساس تحقیقی که کردم، شکایت برمی‌گردد به مصاحبه‌ی بنده با رادیو آلمانی «دویچه وله» که از من پرسیدند نظرتان درباره‌ی بازداشت آقای حسین فریدون به اتهام اقتصادی چیست؟ بنده گفتم اطلاعی ندارم اما قوه قضاییه در ایران قوه‌ی مستقلی نیست. بنابراین ممکن است آقای حسین فریدون کار خلافی کرده باشد ولی این شایبه نیز وجود دارد بازداشت ایشان سیاسی باشد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یک نهاد وقتی مستقله که تابع نظر و منویات هیچ فرد یا نهادی در خارج از مجموعه خودش نباشه و صرفا بر اساس مُر قانون عمل کنه. آیا آقای زیباکلام معتقده اینگونه نیست؟ اگر این نهاد حاضر شد اعلام کنه که تابع نظر و منویات هیچ فرد و نهادی خارج از مجموعه خودش نیست آیا آقای زیباکلام عذرخواهی خواهد کرد؟ یا ایشان معتقدند چنین تابعیتی وجود داره و به آن افتخار هم میکنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا