خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دوشنبه عصر، «تهران امید دارد»

سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران درباره‌ی برنامه‌ی دوشنبه عصر این تشکل با عنوان «تهران امید دارد» گفت: از طرف انجمن از گزینه‌های شهرداری تهران برای ارائه برنامه‌ها و تشریح مواضع و نظرات خود درباره‌ی مدیریت شهری تهران دعوت کردیم.

سجاد ستایشی در گفت‌وگو با انصاف نیوز گفت: شفاف سازی مواضع و پاسخگویی به افکار عمومی از مهمترین شاخصه‌هایی است که از همین ابتدا شهردار آینده پایتخت بایستی آن را به اثبات برساند و ما به عنوان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که از مهمترین دانشگاه‌های پایتخت بوده از گزینه‌های محترم شهرداری تهران انتظار داریم تا با حضور و مشارکت فعال خود در این برنامه که در جمع دانشجویان است با شفاف سازی و تشریح برنامه های خود به حل مسائل مربوط به مدیریت و برنامه ریزی شهری کمک نمایند، چرا که در ایام انتخابات نیز دانشجویان در روی کار آمدن نمایندگان مردم نقش مؤثری را ایفا کردند و مساله ارتباط شهرداری با دانشگاه از مسائل بسیار مهم و ضروری است که باید به آن توجه جدی کرد.

ستایشی با اظهار تأسف از استعفای شهردار سابق تهران گفت: در شرایطی که شهردار تهران پس از ۱۲ سال تغییر می‌کند، از شهرداری و شورای شهر برآمده از رأی مردم این انتظار نبود که پس از این ۱۲ سال ما شاهد حضور شهرداری برای ۶ ماه باشیم و این به جز هزینه و بی ثباتی مدیریت شهری چیزی نخواهد داشت.

وی با اشاره به احتمال حضور رییس شورای شهر تهران، به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح شهرداری تهران گفت: شنیده‌هایی در رابطه با حضور و عزم یکی از اعضای ارشد شورای شهر تهران برای تصدی شهرداری تهران مطرح بود که خوشبختانه با جمعبندی شورای شهر نسبت به عدم خروج اعضا از شورا این اتفاق فعلاً رخ نداده، به هر جهت چنین مساله‌ای علاوه بر ایجاد اختلاف، به هیچ وجه به مصلحت شهر تهران نبوده و نیست.

ستایشی افزود: به هر حال افراد حاضر در شورا نبایستی فراموش کنند که چگونه وارد لیست شورا شدند، و مردم هم به جهت تداوم امید به آن ها اعتماد کردند و انتظار آن دارند که به آنچه که در ابتدای کارشان وعده داده اند پایبند باشند؛ به هر جهت با گذشت یکسال همچنان ابهامات نحوه چگونگی بسته شدن لیست شورای شهر تهران برطرف نشده است.

وی توضیح داد: برنامه‌ای با عنوان «تهران امید دارد» از طرف انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با حضور کاندیداهای شهرداری تهران برای بیان مطالبات دانشگاهیان در تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۷ از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد. در این برنامه سازوکار تعیین نامزدهای نهایی شهرداری توسط یکی از اعضای محترم شورای شهر تهران تبیین می‌شود و در ادامه پرسش و پاسخ با نامزدهای شهرداری پایتخت و تریبون آزاد نیز برقرار خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا