خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز / مرگ به کارتر… مرگ به کارتر…

یاشار تاج محمدی، «نیم ستون» انصاف نیوز:
باب کورکر، سناتور جمهوری‌خواه سنای آمریکا که اسمش کمی شبیه به کارتر رییس‌جمهور سابق و دموکرات آمریکاست (ولی اینا هیچ فرقی ندارند، ریگان و کارتر چه فرقی داشتند؟ سگ زرد برادر شغاله، اینا همش بازیه، والا بخدا) اخیراً در اظهارنظری گفته است: مجلس ایران حتماً دربارۀ توافق هسته‌ای اعمال‌نظر خواهد کرد، بنابراین کنگره آمریکا هم باید چنین کاری بکند.
خبرنگار پارلمانی نیم ستون در گفت‌وگو با وی به ایشان خاطرنشان کرد: لج بازی نکن عمو جان! مجلس ایران خیلی کارها می کنه، تو هم باید بکنی؟
سناتور کورکر پاسخ داد: نمیخوام نمیخوام نمیخوام، تازه همش کارت هدیه هم دارن می‌گیرن، هرکس هم بخوان استیضاح می‌کنن، هر قانونی‌ام بخوان تصویب می‌کنن، ولی ما چی؟ هان؟
خبرنگار نیم‌ستون پاسخ داد: چرا لج‌بازی می‌کنی عمو‌جان؟ کارت هدیه که همه جا میدن فقط فرقش اینه که اونجا اگر کسی بگیره کاری به کارش ندارن، تو هم اگه عرضه داری برو بگیر، حالا هم برو دست و صورتتو بشور ببین عموجواد اومده، برو سلام کن آشتی شده دیگه زشته این کارا.
سناتور پاسخ داد: نمیییییخواااامممم من عمو سعیدمو میخوام.
خبرنگار نیم ستون در پایان این گفت‌وگو گزارش داد: دولت اوباما قصد دارد در ماه‌های آتی کنگره را برای توافق با ایران دور بزند، جوری که آدم یاد این فیلم‌هایی می‌افتد که پدر و مادر دختر و پسر راضی نیستن و پسر به دختر می‌گوید: بیا باهم فرار کنیم، بریم یه جایی که هیچ‌کس پیدامون نکنه.
– آخه نمیشه، من می‌ترسم، کجا بریم؟
– هرجا، میریم کوبا، اصن میریم مالزی، شنیدم یه هواپیماهایی داره که هرکس سوارش میشه هیچکس دیگه پیداش نمی‌کنه.
– وای نه! مامانم اینا چی پس؟
تحلیل‌گران معتقدند اوباما با تلاش برای رفع تحریم‌ها و رسیدن به توافق جامع، قصد جا کردن خود در دل مردم ایران و کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 ایران و رقابت با محسن رضایی را دارد.
تمایل اوباما برای توافق با ایران به قدری بوده که علاوه بر کنگره صدای ملت غیور و همیشه در صحنۀ آمریکا را هم درآورده است.
به گزارش خبرنگار نیم‌ستون، ملت مظلوم آمریکا با برپایی تظاهراتی که سرانجام با سرکوب و خشونت به خاک و خون کشیده شد، فریاد می زدند: اوباما اوباما یا با اونا یا با ما.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا