خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اتهامات مدیران کانال‌های تلگرامی را فاقد وجاهت قانونی می‌دانم»

وکیل دو متهم پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی از برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی از فردا و به مدت سه روز خبر داد.

سید علی مجتهدزاده در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی گفت: موکلان بنده یعنی آقایان کشوری و باقری با قرار وثیقه بیرون هستند. همچنین آقایان جمشیدی و جعفری که وکالت آنها را آقای نعیم رضا نظامی چهارمحالی برعهده دارد و آقای نقدی که خواهرشان وکیل‌شان هستند، نیز با تودیع قرار وثیقه صادر شده، آزاده شده‌اند.

او درباره وضعیت علی احمدنیا نیز اظهار داشت: وکالت پرونده ایشان را آقای میرزازاده برعهده دارد. تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، برای ایشان نیز قرار وثیقه صادر شده بود اما ایشان برای فراهم کردن آن با مشکل روبه‌رو شده بودند و نتوانسته بودند آن را تودیع کنند. با این حال، من نمی‌دانم مشکل ایشان حل شده یا نشده است.

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که جلسه دادگاه پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ تصریح کرد: جلسه دادگاه فردا از ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.

مجتهدزاده در پاسخ به این سوال که آیا کیفرخواست صادر شده را مطالعه کرده‌اید؟ خاطرنشان کرد: کیفرخواست صادرشده را مطالعه کرده‌ایم. از نظر من به عنوان یک حقوقدان، اتهامات وارده به موکلانم و سایر متهمان فاقد وجاهت و مبنای قانونی است ولی در هر صورت تصمیم‌گیر اصلی ریاست دادگاه است.

او با بیان اینکه ملجا موکلانم را دستگاه قضا می‌دانم هرچند که اتهامات را بی‌مبنا و فاقد وجاهت قلمداد می‌کنیم، ابراز داشت: امید ما به عدالت دادگاه و دستگاه قضا است. ما خود را ملزم به تمکین به نظر دادگاه می‌دانیم ولی امیدواریم ریاست دادگاه به استدلالات و دفاعیات ما را نیز در نظر بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا