خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران از آخوندی

سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران از آخوندی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس، از «عباس آخوندی» وزیر کنونی که برای دولت آینده نیز از سوی رییس جمهور معرفی شده، حمایت کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این نامه در پی می‌آید:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

برداشتن گام نهایی در تکمیل حماسه بزرگ ۹۶ و تشکیل دولت کارآمد و برنامه‌محور به رأی شما نمایندگان محترم مردم شریف ایران سپرده شده‌است.

رأی قاطع و پشتیبانی بالای شما نمایندگان محترم برای هر یک از وزرا سرمایه‌ای مهم در راستای موفقیت و پیشبرد برنامه‌های ارائه شده ایشان خواهد بود.

سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل مهندسی کشور همواره از کابینه‌ای متشکل از وزیران شایسته، با تجربه و کوشا و البته کارآمد و توانا برای خدمت به مردم نجیب و شریف و آبادانی میهن عزیزمان حمایت و پشتیبانی می‌نماید.

وزارتخانه‌های نیرو، راه و شهرسازی و نفت از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که سهم عمده در تأمین زیرساخت‌های توسعه و آبادانی کشور را برعهده دارند و برای جامعه مهندسی کشور از اهمیت والایی برخوردار هستند.

ریاست محترم جمهور در انتخاب و معرفی وزرا این وزارتخانه‌ها عملاً بر معیارهایی چون تحصیلات عالی در بهترین دانشگاه‌ها، تخصص، تجربه طولانی وزارت، پاکدستی، برنامه‌محوری، توسعه‌مداری، پایداری در سختی‌ها، کارآمدی و مدیریتی قوی تکیه و تأکید نموده‌اند.

در شرایط بسیار حساس کنونی سپردن مدیریت منابع آب و توسعه و بهبود مدیریت برق کشور به دستان توانای جناب آقای مهندس بی‌طرف که دارای برنامه و رویکرد جامع در مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق و افزایش بهره‌وری، تکمیل هرچه سریعتر طرح‌های نیمه‌تمام، تنوع بخشی به تأمین مالی طرح‌های زیربنایی آب و برق، حمایت از بخش خصوصی و توجه به ملاحضات زیست‌محیطی و تأکید بر گسترش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشد شایسته و قابل تقدیر است. ایشان برخودار از مشی تکیه بر تصمیم‌گیری کارشناسی و قاطعیت در تصمیم‌گیری و استمرار در پی‌گیری و از محبوبیت زیادی در پرسنل زحمتکش وزارت نیرو برخوردار است.

برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب و معرفی جناب آقای دکتر آخوندی مایه دلگرمی تلاشگران عرصه آبادانی کشور شد. دکتر آخوندی برنامه‌ای با محورهای اصلی توسعه یکپارچه شبکه حمل و نقل در قالب ۱۰ کریدور، افزایش سهم حمل و نقل عمومی، تأمین منابع مالی پایدار و تنوع‌بخشی به آن، افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، رفع موانع قابلیت زیست‌پذیری شهرها، توسعه و اعتلا مهندسی ساختمان را ارائه نموده‌اند.

ایشان با برخورداری از شیوه‌های مدیریتی روزآمد، توجه به تکنولوژی نوین جهت توسعه کیفی و نیز دوری کردن از تصمیمات لحظه‌ای و اتکا به تصمیمات کارشناسی و اهتمام به کنترل کیفی پروژه‌ها و توجه ویژه به ملاحظات زیست‌محیطی همواره به دنبال سرآمدی هستند.

تعیین جناب آقای مهندس زنگنه برای سکانداری وزارت نفت شادمانی تمامی علاقمندان به توسعه کشور به دنبال داشت. غیرت و دلسوزی، پایداری مثال‌زدنی در کنار علم و تجربه گرانسنگ و نیز اعتقاد به برنامه و اصرار به تحقق آن و نیز سلامت و پاکدستی وافر، ایشان را به شخصیتی ویژه و بی‌نظیر بدل کرده‌است. موفقیت ایشان در برنامه‌های جذب سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و نیز تلاش در برداشت متناسب از میادین مشترک که آرزوی همه ایرانیان است از این جمله بوده‌است.

موفقیت وزرای محترم فوق به پشتیبانی تیم اقتصادی کابینه بستگی دارد.

امیدواریم با حمایت ویژه بخش اقتصادی دولت وزرای پیشنهادی نیرو – راه و شهرسازی و نفت بتوانند در نیل به برنامه‌های ارائه شده موفق باشند.

سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران از شما نمایندگان محترم مردم در خواست می‌نماید در راستای تحقق اهداف متعالی ملت و دولت و توسعه پایدار کشور با رأی قاطع و بالای خود به وزرای محترم پیشنهادی نیرو – راه و شهرسازی و نفت موجبات تعالی ملی و رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور عزیزمان را فراهم نمایید.

با تقدیم احترام

سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا