خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای ناراحتی بازیگر «قهوه تلخ» از مهران مدیری

نادر سلیمانی با حضور در برنامه «دورهمی» با مرور خاطرات دوران بازیگری‌اش گفت: «در کارهایی مثل «ساعت خوش» باهم همدل و رفیق بودیم و با جان و دل کار می‌کردیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، جمعه 20 مرداد مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» بود.

این بازیگر در ابتدای برنامه در مورد شروع به کارش در حوزه بازیگری گفت: «من در دانشگاه به همراه نصرالله رادش تئاتری بازی می کردم که مهران مدیری ما را در آن تئاتر دید و برای مجموعه «ساعت خوش» انتخاب کرد؛ بعد از نمایش هم در کبابی با هم قرار داد بستیم.»

سلیمانی با اشاره به صمیمیتی که در مجموعه «ساعت خوش» بین عوامل بود، گفت: «در آن کار باهم همدل و رفیق بودیم و هیچ وقت آن تجربه را تکرار نکردم‌. ما از جان و دل کار می‌کردیم و نسبت به هم اعتراض کینه‌ای نداشتیم. البته کار جدیدی که می خواهم کارگردانی کنم هم یادآور همان صفا و صمیمیت «ساعت خوش» برای من است به دلیل اینکه با بچه‌ها هم دل هستم.»

او سپس درباره کناره‌گیری خود از عرصه بازیگری توضیح داد: «من به دلیل مشکل قلبی حدود دو یا سه سال پیش از کار بازیگری کناره گرفتم و مدتی در بیمارستان بستری بودم، نیاز به استراحت داشتم البته از بازیگری خسته نشده بودم بلکه نیاز به رسیدگی در زندگی‌ام داشتم‌.»

بازیگر «قهوه تلخ» در مورد نقشی که بیشتر از همه آن را دوست دارد، بیان کرد: «نقش خود را در سریال «ستایش» بسیار دوست دارم، البته همه کارهایی که با شما همکاری کردم جز بهترین نقش‌هایم است به جز یک سریال، آن هم «قهوه تلخ» که بازی کمتری به من داده‌اید و به خاطر آن از شما ناراحتم (به شوخی).»

مدیری هم در پاسخ گفت: «نادر وقتی که قرارداد می بستیم و تمام می شد می گفت که من سر 19 پروژه دیگر هم باید بروم و به نحوی زمان‌بندی کنیم که به همه‌ برسم و اکثر اوقات سر صحنه نبود که من به او بازی بدهم.»

سلیمانی در بخش دیگر این گفت‌و‌گو با گلایه از باندبازی در سینما توضیح داد: «روابط وحشتناک و به این شکل است که عوامل یک برنامه دوستان خود را برای بازی وارد کار می‌کنند. مدتی به چهره توجه بسیاری شد اما امروزه کمرنگ‌تر شده است باید بدانیم که بازیگری در وجود من است. بازیگری باید در وجود فرد باشد اما گاهی بازیگر پول می‌دهد تا نقش اول را بازی کند. در یک فیلمی نقش اول را داشتم اما در پوستر اسم من نبود اما بازیگری که نقش کوتاه داشت اسمش بود. چرا بازیگرانی که زحمت کشیدند باید گوشه‌نشین شوند.»

او با اشاره به درگذشت عارف لرستانی بیان کرد: «فاجعه آمیزترین اتفاق درگذشت عارف لرستانی بود. چه کسی می‌داند که در دل ما بازیگران چه می‌گذرد. سختی‌ ما از جفاهایی است که ما شده است‌. این تربیت را باید پیدا کنیم تا با امید به زندگی نگاه کنیم‌.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا