خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر اکثر اعضای کمیسون صنایع در خصوص مهندس جهرمی مثبت است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معتقد است: رییس جمهور بر اساس گزینه‌هایی که در اختیار داشته و نظر به شرایط وزارت ارتباطات، مهندس آذری جهرمی را انتخاب کرده است و قطعا ایشان را نزدیک ترین فرد به سیاست‌های خود دانسته است.

دکتر رضا انصاری، نماینده‌ی مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی گزینه‌ی پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت ارتباطات، گفت: بنده نظرم در خصوص مهندس آذری جهرمی مثبت است. با توجه به برنامه‌هایی که ایشان ارایه کرده‌اند و جلسه‌ای که هفته‌ی گذشته با حضور ایشان در کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد، برآوردها مثبت بود و باید بگویم که نظر اکثر قریب به اتفاق اعضای کمیسون صنایع و معادن نیز در خصوص ایشان مثبت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از امروز (شنبه) فراکسیون‌های مختلف مجلس و همینطور کمیسیون‌های تخصصی جلسات فشرده‌ای با تمام گزینه‌های پیشنهادی و از جمله مهندس جهرمی دارند. همین طور در جلسه‌ی سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه صحن علنی مجلس بررسی‌ها به صورت جدی روی گزینه‌ها انجام می‌شود و در این فرصت موافقین و مخالفین نظر خود را ابراز می‌کنند، که پیش بینی بنده این است که مهندس جهرمی از مجلس رای اعتماد را می‌گیرد.

دکتر انصاری خاطرنشان کرد: رییس جمهور بر اساس گزینه‌هایی که در اختیار داشته و نظر به شرایط وزارت ارتباطات، ایشان را انتخاب کرده است و قطعا ایشان را نزدیک ترین فرد به سیاست‌های خود دانسته است و مجلس هم در مقام بررسی برنامه‌های ایشان وارد شده است و تصمیم می‌گیرد که رای اعتماد بدهد یا ندهد، ولی بنده معتقدم حضور مهندس جهرمی در وزارت ارتباطات می‌تواند موفقیت‌هایی را برای کشور و به خصوص حوزه‌ی ICT به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا