خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای وزارت علوم سرپرست تعیین می‌شود

ووزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل آن‌که تمرکز بر روی 17 وزیر پیشنهادی بیشتر شود به احتمال قوی یک سرپرست در زمان خود برای وزارت علوم معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید محمود واعظی وزیر ارتباطات صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با رد برخی اظهارات در باره معرفی کابینه دولت دوازدهم گفت: متاسفانه برخی مطرح کرده‌اندکه آقای رئیس‌جمهور با چند نفر از وزرای پیشنهادی موافق نیستند و رای اعتماد به آن‌ها را در اختیار مجلس گذاشته‌اند. این در حالی است که آقای رئیس‌جمهور روی هر 17 وزیر پیشنهادی جدی‌اند و ا ز آنها حمایت می کنند.

وی اظهار داشت: تلاش رئیس‌جمهوری و اعضای دولت بر این است که همه وزرای پیشنهادی رای خوبی بیاورند.

وی تصریح کرد: آن‌چه در ارتباط با عدم موافقت رئیس‌جمهوری با برخی وزرای پیشنهادی مطرح شده، صحت ندارد و ایشان راجع به تک تک افراد معرفی شده مشورت و بررسی کرده‌اند و بر روی تصمیم‌شان جدی هستند.

وزیر ارتباطات با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر این که به شایعات دامن نزنند، ادامه داد: انسجام دولت موضوعی جدی است و رئیس‌جمهوری از روز اول تا پایان پشت همه وزرای خود ایستاده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: به دلیل آن‌که تمرکز بر روی 17 وزیر پیشنهادی بیشتر شود به احتمال قوی یک سرپرست در زمان خود برای این وزارتخانه معرفی می‌شود و در فرصت مناسب وزیری معرفی می‌شود که بتواند با ایجاد تحول، مورد رضایت دانشجویان و اساتید قرار بگیرد.

واعظی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در رابطه با کابینه پیشنهادی دولت دیداری با آقای خاتمی داشته‌اید، اظهار کرد: ممکن است دیدارهایی با شخصیت های مختلف داشته باشم اما این‌که من ماموریت داشته باشم که راجع به کابینه با فردی صحبت کنم صحت ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا