خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هادی غفاری: شکستن حصر به وفاق ملی کمک خواهد کرد

«هادی غفاری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب از «ایجاد وفاق ملی و بازگرداندن آرامش و امید به کشور» در صورت برداشته شدن حصر گفت.

هادی غفاری در حاشیه‌ی کنگره‌ی «مجمع زنان اصلاح‌طلب» در ارزیابی وضعیت محصورین و آینده‌ی این حصر به خبرنگار انصاف‌نیوز گفت: آنچه به نام محصورین امروز وجود دارد، حضرت جناب آقای کروبی، شیخ اصلاحات و همچنین قهرمان هشت سال دفاع مقدس ما، آقای میرحسین موسوی که من همینجا بگویم که اگر بخواهیم امروز اسم 10 نفر از پاک‌ترین افراد روی زمین را بیاوریم یکی از آنها میرحسین موسوی خواهد بود. با صراحت می‌گویم و از هیچ‌کس هم ترسی ندارم، اگر امروز ظهر ایشان امکان آمدن به این مکان را داشتند من نماز ظهر و عصرم را به میرحسین اقتدا می‌کردم. در پاکدامنی‌اش به اندازه‌ی نوک سوزنی نمی‌توانید شک کنید.

وی افزود: همسر ایشان یک زن روشنفکر و تحصیلکرده‌ی مبارز پیش از انقلاب است. ما همان اوایل آقای میرحسین موسوی را نمی‌شناختیم، اولین بار که در مجلس مطرح شد گفتند که میرحسین کیست و پاسخ شنیدند که همسر خانم رهنورد. خانم رهنورد در آن جامعه و آن دوره بسیار مهمتر از میرحسین بود و در این حد مطرح بود.

غفاری گفت: این حصر به اعتقاد من خواست مقامات عالی است و باقی دستگاه‌ها نه توانایی انجام چنین کاری را دارند و نه حتی مایلند که کاری انجام دهند. در مورد کمیته‌ای که در مجلس برای پیگیری حصر تشکیل شده است، آقایان عضو این کمیته می‌خواهند با اشخاصی ملاقات‌هایی کنند. ملاقات عیبی ندارد و با هر کسی می‌شود ملاقات کرد اما چیزی که مهم است این است که یک جریانی امروز در کشور به شدت از وضعیت سلامت این سه بزرگوار اظهار نگرانی می‌کند. اتفاقاً به نظر من اگر مقامات و کل سیستم مایل است که جو آرامش به کشور بازگردد و امیدی به مردم داده شود و این ملت خوشبینانه از حکومت دفاع کند باید به سرعت بحث شکستن این حصر مطرح شود.

وی تاکید کرد: محصور بودن این افراد برای نظام هزینه‌زاست. به اعتقاد من دوستان بزرگوار ما، از رهبری و غیر رهبری و هر آن‌کس که در این کار دخیل است، هرچه زودتر تصمیم بگیرند این سد را بشکنند به وفاق ملی کمک کرده‌اند.

از حداقل‌ها حمایت خواهیم کرد

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد چینش کابینه گفت: ما یک دیدگاه داریم تحت عنوان دیدگاه کمال مطلق طلب؛ این کابینه، کمال مطلقی نیست که ما انتظار داشتیم؛ اما از طرف دیگر شرایط ایجاب می‌کند که ما در وضع موجود که حداقل‌ها را هم حداقل یافته‌ایم از این حداقل‌ها حمایت کنیم و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگر کسی خواستار وفاق ملی است ؟!
    چند دهه تلاش شد که مردم را به خودی و نخودی و طاغوتی و یاقوتی تقسیم کنیم !!

    12
  2. مسئولین توان شکستن حصر را ندارند والا در اینهمه سال کاری میکردند ، مردم عادی بایست یکپارچه واز طریق ملاقاتهای مردمی با رهبری معظم انقلاب این مقوله را پیگیری کنند

  3. شما به جای اینکه به فکر شکستن حصر و دنیای دیگران باشی بهتره که بیشتر به فکر آخرت خودت باشی. چیز زیادی نموده ها.

    1
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا