خرید تور تابستان ایران بوم گردی

متهم سابقه‌داری که برای سرقت‌هایش لیست آرزو نوشته بود!

متهمی که تاریخ، محل و لیست اموال سرقت شده را در سررسیدهایش ثبت و حتی برای سرقت‌هایش هدفگذاری کرده بود، با تلاش پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، ساعت 8:30 بیست و چهارم تیرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی، وقوع یک فقره سرقت اماکن از یک ساختمان اداری به کلانتری 118 «ستارخان» اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد: سارق یا سارقان با تخریب قفل درب ورودی ساختمان اقدام به سرقت از چهار واحد تجاری؛ مطب پزشک، آرایشگاه زنانه، آتلیه عکاسی و استودیو صدا کرده و با سرقت اموال و تجهیزات این اماکن از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه دو تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سرقت مشخص شد که دو سارق جوان روز جمعه بیست و سوم تیرماه با ورود به ساختمان محل سرقت اقدام به سرقت از هر چهار واحد داخل ساختمان کرده و وسایل مسروقه را با یک دستگاه خودرو سواری به مکانی دیگر انتقال داده است.

با چهره‌نگاری تصاویر سارقان، یکی از مجرمان سابقه‌دار بنام «محمد – ع» 32 ساله که یکم اسفندماه 93 از سوی کارآگاهان دستگیر و روانه زندان شده بود، شناسایی شد.

به این ترتیب کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از اطلاعات موجود در سوابق متهم و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه «محمد» در خیابان دماوند شده و با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش مقارن هفتم مردادماه اقدام به دستگیری وی و در کمتر از چند ساعت دستگیری همدستش بنام «بابک . ک» 29 ساله در خیابان شهید مدنی کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی از از اموال مسروقه اعم از تجهیزات عکاسی، فیلمبرداری، تجهیزات استودیو صدا، تجهیزات پزشکی و ….،کشف و به مالباختگان تحویل داده شد. همچنین دو نفر از خریداران اموال مسروقه نیز در محدوده چهارراه ولیعصر شناسایی و در بازرسی از محل فعالیت تجاری آنها، مقادیر دیگری از اموال مسروقه کشف و توقیف شد .

وقتی سارق برای خود چشم‌انداز ترسیم می‎کند!

در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی پرونده «محمد»، کارآگاهان موفق به کشف چندین جلد سررسید و اندیکاتور شدند که سارق، تاریخ و محل سرقت‌هایش و همچنین میزان اموال سرقت شده را کاملا ثبت کرده بود و حتی در خصوص سرقت‌هایش اقدام به هدفگذاری کرده بود! او در هدفگذاری سرقت‌هایش اینگونه نوشته بود:

هدف شماره یک: برای خود کاری پردرآمد و عالی که با شرایط روحی و روانی من هماهنگ باشد، پیدا کنم تا بتوانم هرآنچه که می‌خواهم پول در بیاورم و یک تاجر زعفران خوب شوم.

هدف شماره دو: گرفتن یک شرکت فوق‌العاده عالی [ با ] منشی خانم و عرضه‌ی مستقیم زعفران درجه یک [ در ] سراسر کشور و جهان با مارک خودم.

هدف شماره 3: [ خرید ] یک ماشین عالی از مارک BMW مدل 2018 ، رنگ مشکی متالیک فول آپشن، شاسی بلند مانند ایکس 6 یا ایکس 5 که رینگ‌هایش را از خیابان امیرکبیر [ بخرم ] و بهترین رینگ حاضر را بندازم براش. ماشین باید همیشه تمیز و پولیش خورده باشه، طوری که عکس آدم [ توش ] بیفته .

هدف شماره 4: برای زندگی یک دختر بسیار …. و زیبا پیدا کنم؛ بنام خودم یک دستگاه آپارتمان در شمال تهران خریداری کنم و تمام امکانات را در آن آماده کنم تا بتوانم هفته‌ای یک یا دو بار آنجا بروم تا بتوانم ….

هدف شماره 5: به زندگی همسرم هم برسم و برای اون چیزی کم نگذارم تا در آرامش کامل بچه‌هایم را بزرگ کند .

هدف شماره 6: یک حساب بانکی بسیار پر پول [ داشته باشم ] و همیشه در حسابم بالای 10 میلیارد پول نقد در حال جابه‌جایی باشد تا بتوانم در امنیت کامل زندگی کنم و حالم همیشه خوب باشه!

این متهم، آرزوهایش را اینگونه به پایان رسانده بود: «الهی یا رب شکرت می‌گویم و سپاسگزارم! یارب نظر لطف تو بر نگردد! الهی شکر برای همه چیز خدای من!»

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با بهره گیری از اسناد و مدارک بدست آمده از متهم اصلی پرونده، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مراکز و اماکن تجاری در محدوده‌های شمال، مرکزی و جنوب شرق تهران شدند که سارق اقدام به سرقت اموالی مختلف از جمله لوازم خودرو ، تجهیزات عکاسی، لوازم الکتریکی، دارو و … از آنها کرده است .

وی گفت: با تجمیع پرونده‌های سرقت شناسایی شده و به منظور شناسایی دیگر مراکز سرقت شده از سوی متهم پرونده، قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چو دزدی با چراغ اید گزیده تر برد كالا
    آقای آزمندیان و دكتر احمد حلت بفرماید تحویل بگیرید :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا