خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امکان معرفی فرجی دانا فراهم نبود!

«غلامرضا ظریفیان» درباره‌ی ملاحظات رییس جمهور در معرفی وزیر علوم دولت جدید به مجلس گفت: «اگر امکانی برای دکتر روحانی فراهم بود «فرجی دانا» به مجلس معرفی می‌شد».

معاون وزیر علوم دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با بیان این که «هنوز مشخص نیست چه کسی سرپرست وزارت علوم را به عهده خواهد گرفت»، گفت: گمانه‌زنی‌هایی در باره‌ی سرپرستی آقایان «باقری»، «هاشمی» و «صدیقی» شده است ولی هنوز به قطع مشخص نیست چه کسی از طرف رئیس جمهور منصوب می‌شود.

پیش از این عبدالرضا باقری، مشاور فعلی وزیر  علوم و رئیس سابق دانشگاه فردوسی مشهد از گزینه‌های محتمل روحانی برای تصدی وزارت علوم بوده است.

همچنین ظریفیان احتمال سرپرستی «فرهادی» وزیر فعلی علوم را هم غیر محتمل نداست و گفت: «چون پس از رأی اعتماد مجلس به کابینه وزیر کنونی، وزیر نیست و می‌تواند این نقش را تا معرفی وزیر ایفا کنند».

ظریفیان همچنین احتمال معرفی «علی خاکی صدیق» را همچنان غیرممکن نداست و درباره‌ی علت معرفی نشدن وی پیش از این گفت: ظاهرا ایشان با توجه جمع‌بندی که داشتند احساس کردند کار با پیچیدگی‌ها و سختی‌هایی همراه باشد که بعد با رایزنی‌هایی که داشتند برخی نگرانی‌هایشان رفع شد ولی بابت تاخیری که در این بین افتاد رییس جمهور می‌خواستند از فرصت قانونی خودشان حداکثر استفاده را بکنند. دلیل اصلی، این فاصله زمانی بود.

پیش از این اسحاق جهانگیری انصراف گزینه‌ی اصلی وزارت علوم در فرصت نهایی را دلیل معرفی نشدن او به مجلس اعلام کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی چی امکان معرفی فرجی دانا ممکن نبود ؟! یا یعنی چی اقای روحانی گفته اند قصد داشتن سه وزیر زن معرفی کنند نشد ؟!!! اگر […] با معرفی فرجی دانا مخالفت کرده اند و یا با معرفی وزیر زن چرا صریح نمی گوید ؟ اگر قرار بود اقای روحانی همه اعضای کابینه را با نظر […] تعیین کنند اصلا برای چی مردم در انتخابات شرکت کردند و انتخابات برگذار شد ؟ پس شعار کابینه 24 میلیونی چه شد ؟! باقری یا صدیقی رحمانی فضلی کابینه 24 میلیونی است ؟! باز وزیر علوم منفعل و ضعیف مثل فرهادی ؟؟؟!! مردم به شدت از بد عهدی و کابینه جدید اضعیف آقای روحانی ناراحت و نا امید شده اند….

  2. سلام علیکم
    به سایر وزارت خانه ها هم توجهی داشته باشید طبق اخبار موثق موجود ،ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان معاون وزیر بهداشت انتخاب می شود وی 12 سال رییس دانشگاه شیراز بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا