خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناپدری پیر راز سرهای بریده را فاش کرد

با رمزگشایی از ماجرای سر به مهر سرهای بریده‎ی زن و مرد جوان پس از 14 روز مشخص شد: ناپدری 75 ساله اقدام به قتل پسر و عروسش کرده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، ساعت 23 یازدهم مردادماه، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی خبر کشف سرهای بریده شده متعلق به انسان در محوطه‌ای خاکی در خیابان شیخ بهایی به کلانتری 125 «یوسف‌آباد» اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی اولیه مشخص شد که سرهای پیدا شده متعلق به زن و مردی 30 تا 40 ساله است که آثار شلیک گلوله به سر هر دو نفر آنها مشهود بوده و قاتل یا قاتلان به منظور شناسایی نشدن هویت این زن و مرد جوان اقدام به سوزاندن آنها کرده‎اند .

بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ و دادسرای امور جنایی تهران اعلام و تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل در محل کشف سرهای بریده شده حاضر شدند و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شکار تصویر خودرو عامل جنایت

با آغاز اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم با بررسی تصاویر دوربین‎های مداربسته‎ی محدوده محل کشف سرهای بریده شده موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو شاسی بلند شدند که ساعاتی قبل از کشف سرها در نزدیکی محل توقف داشته و دقایقی پس از پیاده شدن راننده از ماشین، آتش در محل کشف سرهای بریده شده شعله‌ور شده است .

در شرایطی که در طول مدت زمان آغاز رسیدگی به این پرونده هیچ‌گونه طرح شکایتی مبنی بر ناپدیدی آقا و خانم جوان با مشخصات مورد نظر در مراکز انتظامی و کلانتری‌ها ثبت نشده بود، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به کشف قسمت‌های دیگری از بقایای متعلق به جسد زنی شدند که در بررسی‌های تکمیلی اطمینان پیدا کردند که اعضای بدن کشف شده در محل بازیافت منطقه کهریزک متعلق به بدن یکی از مقتولان پرونده است .

دستگیری  عامل جنایت

کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات شبانه‎روزی موفق به شناسایی پیرمردی 75 ساله در منطقه امیرآباد شدند که بنا بر اظهارات همسایگانش با همسر، پسر و عروسش زندگی می‌کند، اما از چند روز پیش و بصورت ناگهانی پسر و عروسش بنام‌های «بهرام» 38 ساله و «نسرین» 35 ساله دیگر در محل زندگیشان مشاهده نشدند.

تحقیقات درباره‌ی علت غیبت «بهرام» و «نسرین» در دستور کار پلیس قرار گرفت، اما پیرمرد در اظهارات اولیه  همچنان مدعی آن بود که این دو تن در حدود 10 روز پیش از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون دیگر اطلاعی از آنها ندارد.

با توجه به شواهد بدست آمده در خصوص احتمال اطلاع این پیرمرد از جنایت و با هماهنگی بازپرس پرونده، کارآگاهان به محل سکونت او مراجعه کرده و در اولین مرحله موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند مشابه خودرو شاسی بلند شناسایی شده در تصاویر دوربین‎های مداربسته محدوده‌ی کشف سرهای بریده شدند.

با توجه به قوی شدن احتمالات در خصوص ارتکاب جنایت از سوی ناپدری «بهرام»، بازرسی از محل سکونت این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با حضور تیم‌های تخصصی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آثار وقوع جنایت در محل کشف و ناپدری «بهرام» به ناچار لب به اعتراف گشود و در ساعت 18روز چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه همزمان با بازدید سردار رحیمی از پلیس آگاهی تهران بزرگ به قتل زن و مرد جوان اعتراف کرد .

اعترافات متهم

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از مدت‌ها قبل با «بهرام» اختلاف داشتیم. او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی اعم از قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی، هرچیزی که در خانه قابل فروش بود، را می‌برد و می‌فروخت.

وی گفت: ما بچه‌دار نمی‌شدیم و «بهرام» فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی، او را به خانه‌ی خود آورده و بزرگ کرده بودیم….[از چند روز پیش از جنایت] تنش و درگیری بین ما بیشتر شد [طوری که بهرام ] حتی همسرم را کتک زد و [به همین علت] همسرم را روز یکشنبه هشتم مردادماه به خانه‌ی خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم.

متهم ادامه داد: روز یکشنبه هشتم مردادماه، بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و دیوار کرد و در حالی که  داخل آشپزخانه رفت و می‌خواست به اتاق خودش بازگردد، من درب را باز و سریع تیراندازی کردم. روی زمین افتاد و جلو رفتم و تیر دوم را به سرش زدم.

او در ادامه‌ی اعترافاتش به پلیس گفت: همسر «بهرام» با شنیدن صدای تیراندازی آمد که ببیند چه شده و تا از لای درب بیرون آمد، با تیر به سینه‎اش زدم، رفت و روی تخت افتاد و تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. بعد با اره [ برقی ] که از قبل در خانه بود، شروع کردم به تکه‌تکه کردن بدنشان.

متهم گفت: از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ‌کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر دو جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

انتهای پیام

پلیس بدنبال سرنخی تازه در جنایت سرهای بریده

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا