خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح فرزند کروبی پس از پایان اعتصاب غذای پدر

«حسین کروبی» فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، پس از پایان اعتصاب غذای پدرش گفت: فکر می‌کنم ظرف دو روز آینده از بیمارستان مرخص شوند و به خانه می‌آیند اگر مشکلی نباشد که انشالله مشکلی هم نیست.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی اتفاق دو روز گذشته گفت: دیروز – چهارشنبه – ایشان به صورت جدی تصمیم این کار را گرفتند. ساعت 12:30 – 1 شب بود که پزشک اطلاعات به خانه آمد و گفت که ضربان قلب بالاست، فشار خیلی بالاست، ضربان قلب روی 80 بود. گفت که ایشان اصلا صلاح نیست در اینجا بماند چون اگر اتفاقی بیافتد شما نمی‌توانید کاری کنید. خودش هماهنگ کرد و حاج آقا را به بیمارستان آوردند. در بیمارستان حدود ساعت 4 صبح بود که یک سرم به حاج آقا زدند چون حالشان اصلا مساعد نبود.

فرزند آقای کروبی افزود: امروز – پنجشنبه – هم که معاون امنیتی وزارت اطلاعات با آقای قاضی زاده هاشمی – وزیر بهداشت – که به عنوان نماینده‌ی دولت در جلسه شرکت می‌کنند، به ایشان اطمینان مطلق از طرف دولت می‌دهند که ماموران امنیتی که در منزل هستند را ظرف چند روز خارج می‌کنیم و یک جایی برای آنها در خارج ساختمان تهیه می‌کنیم، که هر جور شده، حالا در کوچه یک چیزی می‌سازیم و آنها را به آنجا می‌آوریم. برای درخواست دوم حاج آقا [محاکمه] هم گفتند که دولت به طور جدی درخواست دوم را دنبال می‌کند که انجام شود. دو تایی قول دادند که انشالله حل شود.

وی درباره‌ی وضعیت فعلی آقای کروبی نیز گفت: الحمدالله خوب است، بد نیست، فقط گفتند که یک اشکال خیلی کوچکی مربوط به باطری عمل قبلی هست که فکر می‌کنم ظرف دو روز آینده از بیمارستان مرخص شوند و به خانه می‌آیند اگر مشکلی نباشد که انشالله مشکلی هم نیست.

حسین کروبی با بیان این که «امروز شلوغ بود، فقط به اندازه‌ی یک ربع حاج آقا را دیدم. سر حال بودند»، گفت: «از مردمی که نگران بودند تشکر می‌کنم، با توجه به حل موضوع، دیگر کسی زحمت نکشد و به بیمارستان نیاید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فریب شیخ دیپلمات را نخورید. ایشان به راحتی مطالبه رفع حصر را به مطالبه بیرون رفتن مأموران امنیتی از منزل (مشکلی که به احتمال زیاد دولت خودش ایجاد کرده بود) کاهش داد و حالا با «حل» این مشکل مدعی خواهد شد که خیلی کار مهمی کرده است و فشار مردم برای رفع حصر را موقتاً از روی شانه تعهدات خود بر می دارد.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا