خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت از جهرمی و کنایه به عارف

«غلامرضا تاجگردون» نماینده‌ی اصلاح طلب مجلس در اینستاپستی حمایتی از «محمدجواد آذری جهرمی» گزینه‌ی رییس جمهور برای وزارت ارتباطات، نوشت:

«آقای روحانی در کنار وزرای کارکشته و بعضاً خسته و یکی دو تا بی انگیزه، یک جوان به مجلس معرفی کرد. این روزها مورد حمله‌ی جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایت‌ها به جامعه منتقل می‌شود. بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده‌ی منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسوول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع التصویری خاتمی و ده‌ها موضوع دیگر. در صحن هم که با برخی از افراد صحبت می‌کنم می‌گویند خیلی توانمند و زبل است و هر کسی باهاش صحبت می‌کند قانعش می‌کنه و این چهره خطرناکه و شاید یک احمدی نژاد دیگری شود.

در این چند روز چندین بار با ایشان صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد. به نظر من انسان توانمندی است که می‌تواند در این حوزه موفق شود. از مراجع رسمی هم به شکل دوستانه سؤال کردم چیزی دریافت نکردم و اگر بخواهیم تمام حرف‌ها را بپذیریم باید حرف‌هایی که در مورد خیلی از دوستان منجمله دکتر عارف هم زده می‌شود باید بپذیریم.

به نظر من حیف است که او رأی نیاورد. باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت از توانش استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی‌افتد، یک خسته‌ی دیگر به ما معرفی می‌شود و باید به او رأی دهیم. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهای روحانی و فراموش نکنیم اگر مقاومت‌های واعظی و ایشان نبود شاید امروز من نمی‌توانستم از این فضا [یعنی اینستاگرام] این حرف را با شما بزنم».

آقای تاجگردون هیچ اشاره‌ای نکرد به حرف‌هایی که درباره‌ی «محمدرضا عارف» شنیده است. عارف، رییس فراکسیون امید مجلس که عملکرد او مورد انتقادهایی در میان اصلاح طلبان است، موضعی مخالف با برخی از وزرای پیشنهادی اتخاذ کرده است. کاندیداتوری او در سال 92 حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشت. برخی او را کاندیدای نهادهای امنیتی خوانده بودند.

پسر آقای عارف، «حمیدرضا»، در حوزه‌ی مخابرات فعالیت دارد. مصاحبه‌ی اخیر او درباره‌ی چگونگی پیشرفت در بخش خصوصی مخابرات از زمانی که پدرش در دولت خاتمی مسوولیت داشته است، نقدهایی را در پی داشت. پسر عارف، «ژن خوب» را عامل پیشرفت خود خوانده بود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این اقای تاجگردان و خیلی های دیگر در لیست امید اقای عارف همه اصلاح طلب نما هستند که با اسم اصلاح طلب وارد مجلس شده اند….

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا