خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتخابات 7 اسفند و سرنوشت 3 فرصت تاریخی ایران

سیدحسین موسویان، عضو ارشد مذاکره کننده‌ی هسته‌ای دوره‌ی اصلاحات، در یادداشتی درباره‌ی انتخابات نوشت: تا 24 ساعت دیگر ملت بزرگ ایران به پای صندوق‌های رای می‌روند تا با انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، میزان تاثیر انتخاب خود را بر آینده‌ی تحولات داخلی و منطقه‌ای و نیز معادلات جهانی را مشخص کند.

جمهوری اسلامی ایران بعد از برجام، در آستانه‌ی یک جهش بزرگ داخلی و منطقه‌ای و بین المللی قرار گرفته است که تحقق آن نیازمند درک مشترک، برنامه‌ی مناسب و اقدام هماهنگ و ملی مراجع تصمیم گیری داخلی کشور است. مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از مهمترین ارکان تصمیم گیری هستند.

برجام که با درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب و دولت یازدهم حاصل شد، زمینه‌ی رشد اقتصادی و صنعتی ایران و جبران عقبگردهای اقتصادی گذشته، که عامل آن هم ناکارآمدی مدیران و هم تحریم بود، را فراهم کرده است.

منطقه‌ی خاورمیانه در آتش می‌سوزد. دشمنان قسم خورده‌ی منطقه‌ای ایران همچون اسراییل و عربستان کمر به حذف نقش، نفوذ و منافع منطقه‌ای ایران بسته‌اند. تروریسم تکفیری به سرزمین، اسلحه، نفت، ایدلولوژی و صدها هزار نیروی پا به رکاب متعصب مجهز شده که ریختن خون شیعه‌ی اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهما را واجب می‌داند.

ایران از امتیازات و توانمندی‌هایی برخوردار است که می‌تواند هم امنیت خود را تامین کند و هم امنیت منطقه و هم جایگاه شایسته‌ی منطقه‌ای خود را تثبیت کند.

قدرت‌های جهانی بعد از موفقیت دیپلماسی در مذاکرات هسته‌ای، سیاست تعامل و گفتگو با ایران در مورد بحران‌های منطقه‌ای را آغاز کرده‌اند. موفقیت این روند شکست دشمنان منطقه‌ای و بین المللی ایران و پیروزی تمام عیار ایران را رقم خواهد زد.

انتخاب ملت ایران در روز جمعه 7 اسفند 1394 سرنوشت هر سه فرصت تاریخی ایران را رقم خواهد زد. ملت ایران با حضور یکپارچه و انتخاب خود، مسیر مثبت یا منفی تحولات در پیش رو را روشن خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا