خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مجری سابق هفت به اظهارات تند جمشید مشایخی

محمود گبرلو با اشاره به اظهارات جمشید مشایخی در جشن منتقدان سینمایی از برگزارکنندگان مراسم‌های سینمایی درخواست کرد که سنجیده‌تر مهمانان و پیشکسوتان را دعوت کنند.

گبرلو مجری سابق برنامه «هفت» درباره حواشی جشن منتقدان سینما و سخنان جمشید مشایخی در اینستاگرام نوشت: «مردم هیچگاه بازی‌های درخشان و بیاد ماندنی استاد مسلم سینما جناب مشایخی را فراموش نمی‌کنند و همیشه از کلام ایشان در جشن‌ها و برنامه‌های مختلف بهره‌ها بردند اما دیگر حضور این اساتید آن هم در سن هشتاد و چهار سالگی و ایراد سخنرانی باید قدری سنجیده و حساب شده باشد.

خدای نکرده مباد از روی کهولت سن سخنی بگویند که برازنده خودشان همکارانشان و یا اهالی سینما نباشد. البته شاید امثال ایشان به عمد قصد دارند در این شرایط سنی مطلبی تاریخی را بیان کنند که منعی نیست اما دعوت کنندگان مراسم ها و همایش‌ها و جشن‌ها شاید لازم باشد آگاهانه تر و هوشمندانه تر نحوه حضور این افراد بسیار بسیار محترم را تدبیرکنند. استاد مشایخی در مراسم انجمن منتقدان سینمایی با بیان سخنانی باعث رنجش دل برخی شدند.

منظور من انتقاد به انجمن منتقدان نیست بلکه همه تشکیلاتی است که قصد دعوت از پیشکسوتان را دارند. این جشن بهانه‌ای برای طرح دیدگاهم بود. بخدا ما انجمن را دوست داریم . اعتبار او اعتبار ماست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا