خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تیم اقتصادی کابینه دوازدهم همگی عملگرا هستند»

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که تیم اقتصادی پیشنهادی دولت دوازدهم می‌تواند تعامل مثبت و ارزنده‌ای با رئیس جمهور و معاون اول وی داشته باشد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: یکی از ایراداتی که به تیم اقتصادی کابینه پیشنهادی دوازدهم گرفته می‌شود این است که آقای کرباسیان دکترای اقتصاد ندارد، یا این‌که آقای نعمت‌زاده صرفا صنعتی بوده و این‌که آقای شریعتمداری بیشتر در حوزه بازرگانی فعالیت کرده است. به نظر من مدیریت بسیار مهم است. در خیلی از کشورها وزیر بهداشت و درمان‌شان پزشک نیست بلکه صرفا مدیر است.

وی افزود: تیم اقتصادی که برای کابینه دوازدهم معرفی شده‌اند همگی افراد عملگرایی هستند که سال‌ها مدیریت‌های مختلف داشته‌اند و در عرصه های اقتصادی سوابق مثبتی دارند. آقای نوبخت در سازمان برنامه و بودجه است ، آقای جهانگیری فرمانده اقتصاد مقاومتی است و آقای زنگنه نیز از افراد باتجربه این تیم است  و به نظرم تیم اقتصادی پیشنهادی تیم کارآمد و عامل به کاری است که می‌تواند تعاملات مثبت و ارزنده هم با شخص رئیس‌جمهور ، هم فرمانده تیم اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان این‌که «ارزیابی مثبتی درباره تیم اقتصادی پیشنهادی دولت دوازدهم دارم» گفت: مهمترین اولویت این تیم در عمل ایجاد اشتغال است، اما باید بستر آن فراهم شود از جمله جذب سرمایه داخلی و خارجی تعامل ایران و کشورهای دیگر افزایش اعتماد مردم به حاکمیت ، اصلاح قوانین بانکی و حل مشکلات بورس.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد:‌ موتور محرکه اقتصاد جذب منابع است و برای این‌که سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم نیازمند جذب منابع هستیم؛ لذا هرآن‌چه دولت برای نیل به این مقصود انجام می‌دهد قطعا باید مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا