خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابراز نگرانی وکیل احسان مازندرانی از وضعیت جسمانی موکلش

وکیل‌مدافع احسان مازندرانی از وضعیت جسمانی موکلش ابراز نگرانی کرد و در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این زندانی، گفت: شرایط جسمانی موکلم مساعد نیست.

حسین تاج وکیل مدافع احسان مازندرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این زندانی گفت: طبق آخرین تماسی که وی با خانواده‌اش داشته متوجه شدیم که از روز چهارشنبه هفته گذشته موکلم توانایی خوردن غذا ندارد.

وی در خصوص نحوه درمان این روزنامه نگار زندانی عنوان کرد: زندان اوین پس از انجام آزمایشات متعدد موکلم را ٨ بار به بیمارستان‌های تجریش و طالقانی اعزام کرده که در مرحله نهم موکلم به دلیل نامناسب بودن وضعیت درمان اعلام کرده در اعتراض به این رویه به بیمارستان نمی‌رود.

وکیل مدافع احسان مازندرانی ادامه داد: بارها به عنوان وکیل احسان مازندرانی و با توجه به اینکه حدود یک ماه تا پایان اتمام دوره محکومیت موکلم باقی نمانده و با عنایت به اینکه یک بار ایشان به اشتباه آزاد شده در خواست مرخصی دادم. همچنین رئیس زندان اوین و نیز معاون دادستان در دادسرای فرهنگ و رسانه هم با توجه به شرایط جسمانی موکلم این درخواست را شخصا به دادستان ارسال کرده اما تاکنون جوابی نگرفته‌ایم.

وی در پایان اظهار کرد: احسان مازندرانی شغل و تفکرش مشخص است. ما توقع داریم با توجه به شرایط جسمانی دادستان هر چه سریعتر با مرخصی درمانی متصل به آزادی موافقت کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا